نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: شکست فطرت دینی و فرهنگ ایثار از اهدافی است که استکبار جهانی دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۲۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به هفته فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی و رعایت حجاب و عفاف دارای اهمیت بسیار زیادی است و در حقیقت یکی از اهدافی که استکبار جهانی دنبال می‌کند شکست فطرت دینی و فرهنگ ایثار است.
امام‌جمعه یزد به هوشیاری خانواده‌ها و والدین فرزندان اشاره کرد و گفت: ازهم‌پاشیدن بنیاد خانواده جزو اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است که در این زمینه جوانان و خانواده‌ها مواظب حیله‌های فرهنگ و همچنین دام‌های دشمن در فضای مجازی باشند.
ناصری در ادامه به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: باید ملت فلسطین باتدبیر و مقاومت به راه مقدس خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی و جبهه مقاومت با مقاومت و ایستادگی بر دشمنان در منطقه غالب شدند و این روحیه و رویه انقلابی باید روزبه‌روز قوی‌تر شود.
امام‌جمعه یزد به حوادث انقلاب و مقاومت حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره و گفت: باید ملت‌ها و ملت قهرمان ایران با پیروی از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) به راه خود ادامه دهند.
ناصری با اشاره به اینکه دشمنان در منطقه به دنبال شکستن مقاومت ملت‌ها و امت اسلام هستند بر داشتن تدبیر و ایستادگی تأکید کرد.

وی همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را گرامیداشت و بر حفظ ارزش‌ها و شناخت مناسبت‌ها تأکید کرد.

ارسال نظرات