خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نظم مقاومت، تمدن آخرالزمانی را می‌سازد، گفت: واقعیتی مورد نظر این تمدن، ابتدا در ایران، سپس در یمن و لبنان و اکنون در فلسطین در حال تحقق است.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۳۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

عملیات حماس اقدامی پیش‌دستانه بود که بسیاری از نقشه‌های استکبار جهانی را برهم زدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، اظهار کرد: جبهه حماس رزمایش نظم مقاومت را با اجرای عملیات طوفان الاقصی به مردم منطقه و امت اسلام نشان داد.
او با بیان اینکه چهره واقعی غرب که به دروغ مدافع حقوق بشر است، نمایان شد، ابراز کرد: مردم ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته همواره از آرمان‌های فلسطینیان به طور مادی و معنوی حمایت کرده‌اند.
امینی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ سال از غصب زمین و خانه‌های مردم فلسطین با حیله و نیرنگ می‌گذرد، افزود: منطقه غزه ۱۶ سال در محاصره ارتش رژیم صهیونیستی است و مردم این منطقه در مضیقه زندگی می‌کردند.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: تجاوز‌های مکرر به مسجدالاقصی، ادعای ساخت معبد حضرت سلیمان (ع)، کوچ اجباری قدس شرقی، کشتار روزانه در کرانه باختری با نقشه و حمایت‌های کورکورانه غرب توسط رژیم جعلی اسرائیل در دستور کار بود.
او با بیان اینکه هدف غرب جنایتکار ادامه وجود رژیم اشغالگر قدس و تامین امنیت آن است، ابراز کرد: عملیات حماس اقدامی پیش‌دستانه بود که بسیاری از نقشه‌های آنان را برهم زد.
امام جمعه شاهرود عملیات طوفان الاقصی را محیرالعقول خواند و گفت: هدف از ساخت معبد حضرت سلیمان (ع) از بین بردن هویت تاریخی امت اسلام در این منطقه است.
او با بیان اینکه در شهرک‌های صهیونیستی مردم عادی زندگی نمی‌کنند، افزود: تمامی افراد در این رژیم جعلی از مرد و زن تا کودکشان، نظامی هستند و همه تعلیمات نظامی را فراگرفته‌اند.
امینی با اشاره به اینکه هیبت ارتش اشغالگر قدس پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت، اظهار کرد: این عملیات نشان داد ایمان و اراده بر سلاح، تعداد نفرات و ابزار پیشرفته نظامی غلبه می‌کند.
امام جمعه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال ۵۸ سه مناسبتی است که باید گرامی داشته شود.
او به ۱۴ آبان سالروز تاسیس شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اگر دارای پیوست فرهنگی نباشند به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.
امینی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم شاهرود تامین آب پایدار است، تصریح کرد: مهمترین منبع تامین آب پایدار بخش وسیعی از این شهرستان، کوه شاهوار است و مسئولان نباید اجاره دهند با تخریب این کوه، مردم ناامید شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها