پیکر شهید «علی قربانی ریابی»، شهید مدافع امنیت که به دست اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی در میان خیل عظیم مردم ولایتمدار شهرستان گناباد تشییع شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۱۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، مردم ولایتمدار شهرستان گناباد همزمان با سالروز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبارجهانی میزبان پیکر مطهر استوار یکم شهید «علی قربانی ریابی»، شهید مدافع امنیت که به دست اشرار مسلح در شهرستان «بمپور» استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند. مردم از اقشار مختلف با حضور در تشییع این شهید حماسه‌ای دیگر آفریدند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر ادامه راه این شهید تاکید داشتند.

مراسم تشییع مدافع امنیت در شهرستان گناباد از ساعت 9 همزمان با مراسم 13 آبان در میدان امام(ره) آغاز و تا چهار راه شهید احمدیان ادامه پیدا کرده و پس از آن این شهید به زادگاهش روستای ریاب منتقل و در این روستا آرام خواهد گرفت.

محمدی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهید قربانی، اظهارکرد: دشمن بداند با شهید کردن فرزندانمان راه ما با قدرت و صلابت بیشتری در راه مبارزه قدم خواهیم گذاشت و دست از مبارزه با استکبار بر نمی داریم.

دانش‌آموزان شرکت کننده در این مراسم نیز با قرائت بیانه ای اعلام کردند: دانش‌آموزان گناباد با خون شهید قسم یاد کردند تا آخرین قدم برای مبارزه از مظلوم تلاش خواهند کرد و حمایت از مظلوم را وظیفه خود دانسته و در این راه خون‌ها خواهند داد.

خانمی که با چشمان گریان پیکر مطهر شهید را همراهی می‌کرد نیز عنوان کرد: این شهید فقط 23 سال سن داشت و دشمن هنوز نمی‌داند که با شهید کردن این‌ها ده‌ها نهال دیگر می‌روید و فرزندان ما همچنان در راه مبارزه با استکبار شهید خواهند شد تا زمانی که لکه نگ صهیونیسم و امریکای جنایتکار حذف شود.

گفتنی است شهید علی قربانی ریابی بر اثر حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری 12 محمدان شهرستان بمپور که در حال گشت‌زنی و تأمین امنیت و آرامش بودند به درجه رفیع شهادت رسید.

در این حمله ناجوانمردانه استوار دوم علی قربانی متولد 1379 مجرد و اهل شهرستان گناباد به درجه رفیع شهادت نائل و 4 تن دیگر زخمی شدند. گفتنی است شهرستان گناباد یک ماه قبل نیز شهید حسین طاهری راه نیز در راه تأمین امنیت تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها