خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران مطرح کرد:

"فروپاشی اسرائیل نزدیک است"/تاریخ فلسطین به قبل و بعد از عملیات طوفان الاقصی تقسیم می‌شود

سردار رمضان شریف گفت: موضوع فلسطین در افکار عمومی در اوج قرار دارد و فروپاشی اسرائیل آغاز شده و سرعت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۵۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اصفهان: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع مردم کاشان گفت: هر آنچه که امروز داریم از رهبری امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) است و از رفتار دشمنان به عظمت امام راحل پی می‌بریم و آن‌ها متوجه بودند نهادینه‌سازی گفتمان امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه ) پایان زندگی نحس آنان است.

سردار رمضان شریف افزود: دشمنان ملت ایران امام خمینی (ره) را با این تصور تبعید کردند که از وقوع انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، اما امام راحل (ره) با انقلاب عظیم خود ایران را از چنگ آمریکا و انگلستان رهایی بخشید و به صاحبان اصلی آن که مردم ایران هستند، تحویل داد.

وی اظهار کرد: استقلال عالی ترین شعار انقلاب اسلامی بود که استقرار نظام جمهوری اسلامی تضمین کننده استقلال کشور بود و امروز بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران و همه آزادگان جهان اعلام می کنند که جمهوری اسلامی کشوری مستقل و الهام بخش برای همه جهان است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کاشان بیش از هزارو ۷۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و این رقم معنادار و بزرگی است،۲۰ هزار رزمنده این شهرستان در دوران دفاع مقدس داشت و قطعا اگر امروز تهدیدی علیه نظام اسلامی صورت بگیرد این آمار متناسب با جمعیت امروز کاشان افزایش معنادار تری خواهد داشت.

سردار شریف گفت: امروز سرداران عزیزی از کاشان در دفاع از حرم و توانمندسازی جبهه مقاومت نقش آفرین هستند،دشمن همانطور که از تبعید امام خمینی (ره) راه به جایی نبرد در دیگر توطئه های خود هم ناکام ماند.

وی افزود: یکبار همه شهرهای کردستان را از دست ضدانقلاب آزاد کردیم،آنها فکر می کردند با وقوع انقلاب اسلامی می توانند با تحریک اقوام کشور عزیز ما را تجزیه کنند،گروهک های کومله،دموکرات و غیره را تحریک کردند و جوانان رشیدی از سراسر ایران برای حفظ استقلال کشور به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد :استان اصفهان بیش از پنج هزار شهید برای حفظ کردستان در دامان کشور عزیزمان ایران تقدیم کرده است،سال گذشته دوباره دشمن از طریق گروهک های تجزیه طلب شروع به اغتشاش کرد و خداوند به برکت عنایت خود ،  ملت تیزهوش و هدایت های مقام معظم رهبری اغتشاشات سال گذشته را خنثی کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:باید رفتار گروهک ها در کردستان،سیستان و بلوچستان ،خوزستان،گلستان و جنگل های شمال را مطالعه کنیم،همه این توطئه ها برای ایجاد مانع در مسیر انقلاب اسلامی بود،دانش آموزان آن مقطع انقلاب امتحان خوبی پس دادند.

سردار شریف گفت: شهادت دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران از دیگر مناسبت های امروز است،تصرف لانه جاسوسی آمریکا که خیر و برکت زیادی برای جلوگیری از توطئه دشمنان داشت هم از مناسبت های ۱۳ ابان است.

وی افزود: آمریکایی ها یکبار در جریان ملی شدن صنعت نفت کودتا کردند و دولت مردمی را سرنگون و دوباره دست نشانده خود را برگرداندند.

وی تاکید نمود: تلاش دشمن این بود که بعد از وقوع انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷،یکبار دیگر این سناریو را تکرار کنند،به خاندان پهلوی قول داده بودند که سلسله پهلوی ادامه دارد،از درون لانه جاسوسی این طراحی ها صورت می گرفت،امام خمینی (ره) با شناخت عمیقی که از انگلیس و آمریکا و توانمندی ملت ایران داشت این انقلاب را به گونه ای حفظ کردند که دشمن هرگز نتوانست طراحی خود را عملیاتی کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را برای حراست از این انقلاب ایجاد کرد و امروز درایت ایشان در طراحی حافظان اصلی نظام وم ملت نتیجه داده و همه توطئه های دشمن خنثی و حتی تبدیل به فرصت جدید برای قدرتمندتر شدن کشور ما شده است.

سردار شریف گفت: آنچه رمز تداوم انقلاب اسلامی بوده،مومن بودن به راه و آرمان هایی است که امام خمینی(ره) تعریف و مقام معظم رهبری در طول این سالها ادامه دادند.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بنا داشت از نیل تا فرات را تصرف کنند،در پرچم اولیه آن محدوده جغرافیایی این سطح را برای خود مشخص کردند،خانه های فلسطینی ها را تصرف کرده و صهیونیست ها را از سراسر دنیا جمع کرده و در املاک مردم فلسطین شهرک سازی کردند.

وی اظهار کرد: اسرائیل یک پادگان بزرگ است که نیروهای ذخیره اش در شهرک هایی مستقر شده و تلاش دارند در سرزمین مسلمانان برای خود کشور بسازند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۷۵ سال تصرف سرزمین های فلسطینی ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داشته است،مقطع انقلاب اسلامی راه جدید و موثری را مقابل مردم فلسطین قرار داد.

سردار شریف گفت: امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس و تعطیلی سفارت اسرائیل و بازگشایی سفارت فلسطین در ایران به امت اسلامی پیام داد که انقلاب اسلامی حامی ملت فلسطین است.

وی افزود: ۴۵ سال از آن روز می گذرد و هر سال شاهد توانمندتر شدن مردم فلسطین و تحقیر اسرائیل هستیم،رژیم غاصبی که تصرف نیل تا فرات را طرحی کرده بود، امروز به جایی رسیده که دور سرزمین ۲۷ هزار کیلومتر محدودخود را که اشغال کرده دیوار بتنی احداث کرده است.

سردار شریف تصریح نمود: این دیوار هم در عملیات طوفان الاقصی فروریخت و هیمنه اسرائیل شکست،رژیم غاصب صهیونیستی بر پایه های ارتش قدرتمند،سیستم امنیتی و اطلاعاتی استوار کرده و با عملیات طوفان الاقصی این پایه ها فروریخت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی غیر قابل جبران است چون اسرائیلی ها مدعی بودند سرزمین اشغالی قلعه ای است که هرگز کسی نمی تواند به آن نفوذ کند در حالیکه ۲ هزار رزمنده آموزش دیده تا عمق ۴۵ کیلومتری سرزمین اشغالی نفوذ کردند.

سردار شریف گفت: باوجود بمباران صهیونیست ها در ۲۸ روز گذشته ،به تعداد انگشتان دست از رزمندگان حماس به شهادت رسیدند و همه سازمان رزم مقاومت ازجمله حماس،جهاد اسلامی و غیره آماده مرحله بعد هستند.

وی افزود: وحشی گری اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع فلسطین ناشی از ضربه محکمی است که در عملیات طوفان الاقصی به آنها وارد شد.

وی اظهار کرد:آمریکا و انگلیس امکانات نظامی به رژیم صهیونیستی می دهند اگر این رژیم غاصب مستحکم است چه نیازی به حضور آمریکا و انگلیس دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی رزمندگان بزرگی برای آزادسازی بیت المقدس تربیت کرد و امروز جای این شهید بزرگوار خالی است تا ببیند شاگردانش چگونه هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را شکستند.

سردار شریف گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی تاریخ فلسطین را باید به گونه دیگر نگاه کرد،مقام معظم رهبری با اطمینان فرمودند پیروزی متعلق به رزمندگان فلسطین است و این واقعیت عینی و ملموس است.

وی افزود:بسیاری از نخبگان و نظامی های رژیم صهیونیستی اعتراف می کنند که فروپاشی ای رژیم جعلی آغاز شده است و به محض اتمام یافتن عملیات وحشیانه اسرئیل به غزه فروپاشی سیاسی و اجتماعی در سرزمین اشغالی است.

وی اظهار کرد: در زمان حضور رییس جمهور آمریکا در سرزمین های اشغالی،یک بیمارستان توسط اسرائیل بمباران شد،این فرد نادان می گوید اگر اسرائیل نبود ما باید آن را ایجاد می کردیم،امروز موج نفرت از آمریکایی ها در سرزمین های اسلامی فوران کرده و دیگر نمی توانند مثل گذشته در کشورهای اسلامی رفت و آمد کنند.

وی گفت: دشمنان نتوانستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند و جنگ را بر مردم و نظام تحمیل کردند، به نحوی که تنها کاشان بیش از هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان افزود: امام راحل با شناخت از ملت ایران کاری کرد که دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و برای حراست از این انقلاب بسیج و سپاه را تاسیس کرد و خدا را شاکر هستیم که درایت امام در راه حفظ انقلاب نتیجه داده و توطئه نه تنها خنثی، بلکه به فرصت تبدیل شده است.

 

خبرنگار : امین مهاجرانی

ارسال نظرات