خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد؛ ۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی و هیمنه پوشالین استکبار است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۹۲
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

 

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج،حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در جمع مردم شهرستان آوج در محل امامزاده محمدطاهر(ع) عنوان کرد:سیزده آبان در کشور جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و هرسال مردم نفرت خود را از آمریکای ستمگر ابراز می‌دارند و روزی که جوان‌های انقلابی سفارتخانه آمریکا را تسخیر نمودند و نام آن را لانه جاسوسی نهادند.

امام جمعه شهرستان آوج عنوان کرد: کشورهای ابرقدرت با دیده تحیرانه به ایران نگاه می‌کردند ولی امروز پس از چند دهه ملت‌ها متوجه شده‌اند که سفارتخانه‌های این کشور در سراسر جهان یک لانه شنود و جاسوسی است و این وقاحت را تا آنجا ادامه دادند که حتی به متحدین خود در اروپا و سایر نقاط دنیا نیز رحم نکرده و از آن‌ها نیز با بی‌شرمی تمام جاسوسی می‌کنند.

وی گفت:  این جوانان و دانشجویان ایران اسلامی بودند که چهل‌وچهار سال قبل؛ این موضوع را از عمق وجود بصیر خویش درک نموده و همین توجه به‌موقع و به‌اندازه آنان، سدی پولادین بر نفوذ اندیشه‌ها و عوامل دست‌نشانده غرب در ایران اسلامی گردید. 

 وی در پایان تأکید کرد: ملت ایران امسال نیز همانند سال‌های گذشته در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار کوبنده‌تر مرگ بر آمریکا یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که فریب استکبار و دست‌های چدنی را زیر دستکش‌های مخملی شیطان بزرگ نخواهد خورد و جوانان انقلابی ایران‌زمین، راهی را که پدرانشان سال‌ها پیش بااقتدار آغاز کرده، باقوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها