معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار؛

پرداخت۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان سبزواری

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان سبزوار پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۴۶
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در نشست با برخی کارآفرینان این شهرستان، گفت: نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی، اینتسهیلات را در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدمات، به متقاضیان پرداخت کرده اند.

پرداخت۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان سبزواری

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: کمیته امداد حدود ۲۳۰ میلیارد ریال و اداره بهزیستی هم ۷۰ میلیارد از این تسهیلات را به جامعه هدف ارائه داده است.

وی توانمندسازی مددجویان را از اولویت‌های این دو نهاد و یکی از راه‌های تحقق آن را اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، ذکر کرد و گفت: علاوه بر تسهیلات نهاد‌های حمایتی، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در این شهرستان پرداخت کرده است.

کردیانی افزود: ۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و بیش از ۱۰ هزار خانوار مددجو با جمعیت حدود ۲۵ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی سبزوار قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها