خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد:

جهاد تبیین،جنگ زبانی و توجیه افکار عمومی است.

سردار مرتضی عمو مهدی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش جهاد تبیین در گلپایگان، وظیفه مهم امروز مسئولان را، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت : جهاد تبیین،جنگ زبانی و توجیه افکار عمومی است.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۵۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه گلپایگان استان اصفهان : سردار مرتضی عمو مهدی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش جهاد تبیین و مسائل روز که در جمع فعالان اصناف و بسیجیان پایگاه های بسیج اداری کارگری گلپایگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به قدرت ایران در منطقه اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند آن می‌گذرد فرهنگ ایثار و مقاومت در دنیا ماندگار شده است.

سردار مرتضی عمو مهدی با اشاره به نقش نخبگان در جهاد تبیین خاطر نشان کرد: وظیفه مهم امروز همه مسئولان و نخبگان جهاد تبیین ، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است چرا که دشمن در صدد مأیوس کردن مردم ، تضعیف نظام و تجزیه کشور برای تسلط به آن می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش جهاد تبیین در افکار عمومی افزود : امروز وقت جنگیدن با زبان ، توجیه افکار عمومی و اقناع عمومی مردم  مخصوصا جوانان و نوجوانان است چرا که در آینده نزدیک، تحولات عظیمی در حال رخ دادن است. لذا باید مردم و جوانان را آماده کنیم که در این پیچ تاریخی با موفقیت عبور کنیم و بتوانیم در مسیر آینده روشن ایران اسلامی ،نقش سازنده در تعیین آینده جهان داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان نمود: مسئول تراز جمهوری اسلامی را مسئولی شجاع و بدون محافظه کاری دانست که سرلوحه کارش این بیان روشن مقام معظم رهبری است که در جمهوری اسلامی هر جایی که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و بدانید که همه نگاه ها متوجه شماست.

وی در ادامه  یکی از نیاز های نخبگان جهاد تبیین را تحقیق و پژوهش و مطالعه منابع معتبر دانست و گفت: یا خود اهل مطالعه باشیم یا به بیانات رهبر معظم انقلاب که حکیمی فرزانه ،دانشمند و  تاریخ دانی  مسلط به امور فرهنگی سیاسی دنیاست مراجعه کنیم.

سردار عمو مهدی با اشاره به نقش موثر بیانات رهبر معظم انقلاب در تحولات جهانی مطرح کرد: با سخنرانی ایشان کل معادلات دنیا به هم می‌خورد. تمام آنچه برای تبیین نیاز داریم مقام معظم رهبری در سخنرانی هایشان بیان می کنند.

 وی با اشاره به افشاگری های سران آمریکا در خصوص قدرت ایران اسلامی گفت: رییس میز فروپاشی شوروی که یکی از نظریه پردازان قوی آمریکا ست در کتاب خاطرات خود گفت خیلی کار کردیم تا توانستیم شوروی را فروپاشی و تجزیه کنیم ولی کاش به جای وقت و پولی که خرج فروپاشی شوروی کردیم برای فروپاشی  ایران کار می کردیم چرا که فهمیدیم آن قدرتی که قرار است ابرقدرت جهان شود ایران اسلامی قوی است.

وی همچنین به نقش مهم وحدت در فروپاشی جبهه استکبار اشاره کرد و گفت: مستضعفین دنیا با هم متحد شوند و این از سختی های راه ما و امتحان سختی است که پیش روی کشورهای اسلامی است.

در پایان سردار عمو مهدی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل مهمی در مأیوس کردن دشمنان دانست و گفت: از جامعه بصیر ایران اسلامی می خواهیم که با استقبال چشمگیری در انتخابات پیش رو شرکت کنند چرا که, مشارکت حداکثری این پیام را به دشمنان خواهد داد که این مردم ،کشورشان را دوست دارند، پای کار نظام و انقلاب و ارزش هایشان ایستاده اند و اگر در برخی از موارد ،ناملایمات و دلخوری هایی هم وجود داشته باشد نباید آن را در انتخابات که سرنوشت کشور خواهد بود ،جبران کنند.

ارسال نظرات