فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: توقع جامعه و مردم از دانشجوی انقلابی این است که میدان‌دار عرصه‌های مختلف باشد ولی شاید به این نقطه ایده‌ال تاکنون نرسیدیم.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۷۳
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی در دیدار با جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان یزد با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان گفت: دانشجویان آینده‌سازان این نظام و انقلاب هستند، دانشجوی امروز نه تنها آینده‌ساز فردا است بلکه هدایت جامعه برای رسیدن به هدف بالا به دست دانشجویان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ما فراز و نشیب‌های زیادی را با کمک دانشجویان به خوبی پشت سرگذاشتیم، ادامه داد: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که محور هر سه آنها به نوعی دانش‌آموزان، نوجوانان و دانشجویان بوده‌اند و نقش اساسی و اثرگذاری بر دوش آنها بوده است.

وی با اشاره به بالا بودن پتانسیل دانشجویان گفت: توقع جامعه و مردم از دانشجوی انقلابی این است که میدان‌دار عرصه‌های مختلف باشد ولی شاید به این نقطه ایده‌ال تاکنون نرسیدیم، اگر بخواهیم به آن هدف اصلی برسیم و نقش اصلی خود را خوب ایفا کنیم، ابتدا باید ماموریت خودمان را خوب بشناسیم.

زارع‌کمالی افزود: برای اینکه بدانیم چقدر اثرگذارهستیم، باید دشمنان را بشناسیم، هدفشان و حوزه‌های پیاده کردن نقشه‌های آنها را خوب بشناسیم، وظیفه خودمان را نسبت به این موضوع تعریف کنیم.

وی امیدآفرینی را از دیگر وظایف مسئولان و اقشار مختلف دانست و افزود: این امیدآفرینی براساس واقعیت‌های امروز جامعه است چرا که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران روز به روز وضعیت ایده‌آل‌تری نسبت به گذشته دارد که نتیجه اقتدار ماست و ما باید این را قدر بدانیم البته نقطه ضعف‌هایی داریم که باید با همکاری و همدلی آنها را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد توطئه‌های دشمن را برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: آمریکایی‌ها خود صراحتا اعلام کردند که تنها راهی که نجاتبخش تمدن غرب هست جلوگیری از پیشرفت تمدن نوین اسلامی است و اگر این اقدام صورت نگیرد کمتر از یک دهه تمدن غرب را همچون کمونیست و شوروی باید در زباله‌دان تاریخ جستجو کرد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

وی بزرگترین خطر در کمین دانشجویان را افتادن در دام احزاب و گروه‌ها دانست و افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های مهم دانشجویان را استقلال طلبی تعریف می‌کند، دانشجو باید مستقل باشد و نیاز به هیچ گروه و حزبی نداشته باشد.

ارسال نظرات