خبرهای داغ:

اعزام دانش آموزان دختر شهرستان کرخه به سرزمین راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه از اعزام ١۵٨ دانش آموز دختر به سرزمین راهیان نور خبرداد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۲۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه کرخه،سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه، فرخی نیا معاون فرماندار، گل مغانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، جای مند سازمان تبلیغات و جمعی از مسئولین با حضور در محل مزار مطهر شهدای گمنام شهر الوان جهت بدرقه دانش آموزان به سرزمین راهیان نور حضور یافتند. 

 

امام جمعه کرخه با بیان اینکه شهدا، برای خاک ما، مرز و بوم ما، ایران اسلامی و حفظ حجاب زندگی خود را رها کردند افزود:ما بایستی روهرو خط شهدا باشیم تا در مسیر شهدا که یاد آور ایثارگری‌ها و خاطرات رزمندگان است ثابت قدم بمانیم. 

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه راهیان نور را یک اردوی معنوی برای همه مردم، خاصه دانش آموزان عزیز توصیف کردند و افزودند: وقتی وارد سرزمین نور، یادمان های دفاع مقدس می شویم، هرکسی با هر دیدگاهی، با هر عقیده ای وارد این سرزمین می شود، دل آرام می گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در ادامه عنوان کرد:راهیان نور سرزمینی است که مالامال از یاد خداست، همه دلها آرام می گردد، سرزمینی که هیچ وقت تکراری نمی شود همیشه تازگی دارد.

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی با نسل جوان، نوجوان، فرهنگ ما، تاریخ ما و تاریخ دفاع مقدس که بدانیم چه جوانانی چه بزرگ مردانی را تقدیم کردیم تا امروز به این آسایش و آرامش و این امنیت برسیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در این خصوص گفت: تعداد ۱۵۸ نفر از دانش آموزان با ۶ دستگاه اتوبوس راهی سفر راهیان نور شدند تا طی ۲ روز از مناطق عملیاتی دیدن کنند و با رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.ما افراد زیادی را تقدیم انقلاب کردیم، این جنگ تحمیلی این دفاع مقدس یک مدرسه است، یک دانشگاه است که ما باید از آن درس بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار