خبرهای داغ:

اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر گتوندی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقامت بسیج گتوند از اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد
کد خبر: ۹۵۵۲۸۶۶
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گتوند علی جعفری گفت: امروز پنج شنبه ۱۸ آبان اردوی راهیان ناحیه مقاومت بسیج گتوند با اعزام ۲٠٠ نفر از دانش‌آموزان دختر از کنار مزار شهیدان گمنام و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه گتوند در این آیین با اشاره به اهیمت برگزاری اردوهای ویژه دانش‌آموزان اظهار داشت: معرفی شهدا به دانش آموزان وظیفه اصلی همه و به ویژه فرهنگیان و مسئولین بسیج است.

او در ادامه تاکید کرد: امروز باید فداکاری شهدا و آرمانی که شهدا برای آن جان خود را فدا کردند به عنوان درس شهدا برای دانش آموزان ما بازخوانی شود.

او ادامه داد: در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان و تلاش آنان برای ترویج باورهای غلط به ویژه برنامه های دشمن در فضای مجازی به عنوان یک ابزار مخرب و القاء ناامیدی به نسل امروزی باید فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه باید همچنان تجلی پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان داشت: فرصت اردوی راهیان نور و در ادامه اردو راهیان پیشرفت را باید قدر دانست و از این ظرفیت برای معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم ساخت که بحمدلله این موضوع مهم در راس برنامه های بسیج تدوام خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار