سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز از راه‌اندازی اولین دستگاه رادیولوژی متحرک دیجیتال همزمان با روز رادیولوژی در این شهرستان مرزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۶۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز، علیرضا قنبری اظهار کرد: هم‌زمان با روز رادیولوژی اولین دستگاه رادیولوژی متحرک دیجیتال در راستای رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات به گردشگران خارجی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مرزی راه‌اندازی شد.

وی افزود: باتوجه‌به راه‌اندازی این دستگاه متحرک دیجیتال در بیمارستان امام خمینی درگز پس از این مشکلات انتقال بیماران بستری در بخش‌های ویژه این مرکز درمانی برای دریافت خدمات رادیولوژی رفع خواهد شد.

قنبری بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۲۷۶ خدمت توسط بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) درگز به بیماران ارائه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز مطرح کرد: از مجموع خدمات ارائه شده هشت هزار و ۸۵۰ مورد رادیوگرافی و سه هزار و ۹۹۷ مورد سونوگرافی بوده است.

قنبری تصریح کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۴۲۹ مورد نیز دریافت‌کننده خدمات سی. تی. اسکن در بیمارستان درگز بوده‌اند.

شهرستان مرزی و کوهستانی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر "درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو" ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها