خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان ۱۱۲ امام حسین(ع) با حضور فرمانده لشکر14 امام حسین(ع) و پایوران و بسیجیان گردان 112 امام حسین(ع) در مسجد اصحاب کسا شهرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۹۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان: آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان ۱۱۲ امام حسین(ع) با حضور فرمانده لشکر14 امام حسین(ع) و پایوران و بسیجیان گردان 112 امام حسین(ع) در مسجد اصحاب کسا شهرضا برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۲ امام حسین(ع) با اعلام این خبر گفت: برنامه با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع و سپس جناب سرهنگ عابدی مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان لشکر از زندگی نامه و نحوه شهادت سردار شهید سیدجمال طباطبایی از شهدای شاخص شهرستان شهرضا سخنانی ایراد کرد.

این فرمانده بیان داشت: در ادامه برنامه سردار هاشمی پور از حوادث و مناسبت های۱۳ آبان ماه صحبت هایی را بیان نمود، از جمله تبعید امام در۱۳ آبان سال۱۳۴۳ و کشتار دانشجویان و دانش آموزان توسط رژیم طاغوتی در۱۳ آبان سال۱۳۵۷ که همگی از زمینه های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

فرمانده لشکر14 امام حسین(ع) در ادامه افزود: از دیگر مناسبت های این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایت کار بدست دانشجویان پیرو خط امام رحمت الله بود در۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ که سیلی محکم دوباره ای بود به آمریکای جنایتکار.

سردار هاشمی پور در ادامه صحبت های خود افزود: شکل گیری جبهه مقاومت به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و روز به روز قوی تر می شود تا نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی.

سردار هاشمی پور در پایان صحبت هایشان از زحمات فرمانده قبلی گردان ۱۱۲ امام حسین(ع) تشکر و سپاس نموده و  فرمانده جدید گردان ۱۱۲ امام حسین(ع را به عنوان سرپرست گردان۱۱۲شهرستان شهرضا معرفی نمود.

ارسال نظرات