مدیرکل هواشناسی اردبیل:

تندباد اردبیل را در می‌نوردد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا عصر روز جمعه شاهد رخداد وزش باد تند تا نسبتا شدید در استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۴۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

تندباد اردبیل را در می‌نوردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،مجید کوهی، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جو استان از عصر امروز تا عصر فردا با نفوذ جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و شاهد رخداد وزش باد شرقی گاهی تند و در برخی از مناطق به ویژه نوار شرقی استان و نواحی منتهی به استان گیلان مه و بارش خفیف باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روند دمایی نیز تا فردا کاهشی است، گفت: از روز پنج شنبه تا بعد از ظهر جمعه با حاکمیت جوی کاملاً پایدار، جریانات در استان جنوبی شده و در شهرستان‌های مرکزی و جنوبی وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید، افزایش نسبی دما و خیزش گرد و خاک احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر جمعه مجدداً جریانات شمالی شده و شارش رطوبت خزری موجب ابرناکی دوباره و رخداد مه و بارش خفیف باران خواهد شد که این شرایط جوی با کاهش نسبی دمای هوا همراه خواهد بود.

کوهی با بیان اینکه این وضع جوی تا عصر شنبه در استان تداوم می‌یابد، ادامه داد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار