خبرهای داغ:

دفتر خبرگزاری بسیج لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) افتتاح شد

در مراسمی با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) دفتر خبرگزاری بسیج لشکر عملیاتی افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۶۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، آیین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج لشکر با حضور سردار پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر ، حجت الاسلام والمسلمین خداداد الیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر , سرهنگ کریم احسانی مسئول بازرسی لشکر , سرگرد پاسدار رضا پورزنگنه مدیر روابط عمومی و تبلیغات لشکر انجام شد.

در این آیین ابتدا مسئول خبرگزاری بسیج لشکر از اقدامات شش ماهه این خبرگزاری در سطح لشکر ارائه داد و گفت: طی این مدت اقدامات خوبی جهت معرفی حوزه فعالیت خبرگزاری بسیج در سطح لشکر انجام شده است و ان شالله این روند با تلاش هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

سرگرد پاسدار رضا پورزنگنه افزود: بحث ارتقای کیفیت اخبار و پوشش حداکثری برنامه های سپاه و بسیج در لشکر از دیگر اهدافی است که به منظور انعکاس آنها در خبرگزاری بسیج و کانال های خبری بسیج لشکر با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

وی توجه به مبحث آموزش اصولی و حرفه ای خبرنگاران افتخاری بسیج و افراد علاقه مند به این حوزه را از دیگر رویکردهای خبرگزاری بسیج برشمرد و گفت: تلاش برای تولید عکس نوشته, موشن گرافیک، کلیپ های کوتاه از فعالیت های سپاه و بسیج در لشکر و انتشار حداکثری در فضای مجازی از دیگر برنامه های این مجموعه  است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، نیز در این آیین گفت: امروزه رسانه ها نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی به جامعه دارند و فرایند اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کنار مطالبه گری از مسئولان بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین نژاد با اشاره به خدمات گسترده سپاه و بسیج در جامعه و کمک به محرومیت زدایی از استان ، گفت: خبرگزاری بسیج ظرفیت مناسبی برای انعکاس این خدمات به مردم است.

وی بیان کرد: روزانه اخبار و رویدادهای مختلف را در رسانه های رصد می کنم و نقش خبرگزاری بسیج در انعکاس اخبارمربوط به سپاه، اقشار مختلف بسیج و سایر رده ها بر کسی پوشیده نیست.

سردار حسین نژاد تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در سختی ها و مشکلات تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: سپاه و بسیج با اجرای طرح های مختلف عمرانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در تلاش است تا بخشی از مشکلات موجود را از دوش مردم  بردارد و خدمات متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را به جامعه هدف ارائه کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی نیز در این آیین از انعکاس اخبار و خدمات سپاه و بسیج در خبرگزاری بسیج استان و کشور تقدیر کرد و گفت: توفیقی نصیب شد امروز در حوزه روابط عمومی و تبلیغات لشکر و خبرگزاری بسیج حضور پیدا کنیم و دفتر این خبرگزاری را افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خداداد الیاسی افزود: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات لشکر و خبرگزاری بسیج لشکر می تواند منشا انعکاس و پوشش عملکرد لشکر در قالب جهاد تبیین و موضوعات مد نظر این نهادهای انقلابی باشد.

وی بیان کرد: انتظار می رود این مجموعه ارزشمند در راستای اطلاع رسانی گسترده فعالیت های چشمگیر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف موفق باشد و در بحث تبلیغ و ابلاغ منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و ارکان سپاه و بسیج با روحیه برخواسته از جهاد تبیین، گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها