خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۳ نفر سارق حرفه‌ای منزل با ۲۱ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۰۳
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان شاهرود و پیچیدگی روش کار سارقان، چندین تیم تخصصی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور به رسیدگی این پرونده‌ها شدند.
او با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی ماموران و انجام یکسری اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: سرانجام سرنخ‌هایی از حضور سارقان حرفه‌ای و چندین دستگاه خودروی مورد استفاده آنان در این سرقت‌ها به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: با بررسی موشکافانه صحنه‌های سرقت محرض شد، سارقان با استفاده از پلاک خودرو‌های مسروقه اقدام به سرقت منزل کرده و متواری شدند.
به گفته سرهنگ شائینی در تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند حرفه‌ای در استان خراسان رضوی هم سرقت‌های مشابه‌ای انجام دادند که با همکاری پلیس آگاهی آن استان به این نتیجه رسیدند سارقان اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند.
او به ردیابی متهمان و شناسایی و دستگیری اعضای ۳ نفره این باند طی یک عملیات پیچیده، هماهنگ و مشترک در یکی از شهرستان‌های استان اشاره و اضافه کرد: سارقان در تحقیقات فنی و پلیسی به ۲۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
شائینی خاطرنشان کرد: در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد هر ۲ اعضای باند دارای سوابق متعدد سرقت در سطح کشور بوده و در استان‌های دیگر به روش مشابه‌ای اقدام به سرقت منزل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه سارقان در اجرای دستور قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها