جلسه قرارگاه مدیریت تنش آبی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با حضور اردکانی مدیر عامل آبفای استان تهران و سایر مسئولین در محل سالن جلسات آبفای منطقه ۶ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۲۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

 

به گزارش روابط عمومی،  دراین جلسه مباحثی همچون مدیریت تامین توزیع و مدیریت بحران و سازگاری های حفاظتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه میزان بارندگی آبی در سال گذشته در مقایسه با میانگین بلند مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است گفت: بخاطر این بارندگی کم بایستی اقدامات لازم صورت بگیرد و موضوعات مدیریت تامین، توزیع و مدیریت مصرف در دستور کار قرار بگیرد.

 

 اردکانی با تاکید بر اینکه سه مولفه  در حوزه آب شامل تامین، توزیع و مصرف بسیار کارساز است گفت: مدیریت تامین و توزیع توسط وزارت نیرو و همکاران در اداره آب و فاضلاب استان تهران قابل انجام است و برنامه هایی هر دو هفته یکبار در یکی از شرکت‌های ۱۲ گانه در سراسر استان تهران برگزار می شود .

او افزود: در بحث مدیریت مصرف یک هدف‌گذاری انجام داده و اینکه در سال آبی آینده ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته بتوانیم در مدیریت مصرف فعالیت کنیم.

اردکانی گفت: تمام مصوبات که در قرارگاه آبی گرفته می‌شود مصوبات عملیاتی و زمانبندی شده است و اگر این مصوبات عملیاتی نشود طبعا بروز مشکلات را در پی خواهد داشت.

حفر تجهیز بالای ۱۵۰ حلقه در گستره شهر تهران، بهسازی چاهها، مدیریت و کنترل فشار و کاهش هدررفت آب از جمله اقدامات پیش‌رو است و از همراهی مردم شهرری درخصوص مدیریت مصرف آب که همکاری خوبی با شرکت آبفای منطقه ۶ داشتند تشکر می کنم.

ارسال نظرات