معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان اعلام کرد:

خرید تضمینی ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگ

زنجان -معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگ توسط شبکه تعاونی روستایی این استان خبر داد گفت:خرید تضمینی گندم و کلزا وگلرنگ موجب تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولیدات داخلی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۱۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

 

خرید تضمینی ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، قربانی در خصوص  خرید محصولات کشاورزی اظهار داشت: شبکه تعاونی روستایی استان زنجان درسال ۱۴۰۲ با شکست رکورد خرید تضمینی گندم در ۲۵ مرکز بیش از ۱۱۱ هزار تن گندم خریداری کرده است.

وی با اشاره به اتمام خرید تضمینی کلزا وگلرنگ گفت: از ابتدای تیرماه بیش از ۲۰۰ تن کلزا وگلرنگ از کشاورزان توسط ۵ مرکز خرید شبکه تعاونی روستایی حوزه عمل استان خریداری شده است.

 معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان با تاکید بر اینکه در خرید تضمینی تولید کننده و مصرف کننده مورد حمایت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا وگلرنگ موجب تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولیدات داخلی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در راستای تشویق کشاورزان به منظور ارائه محصولات خود به مراکز خرید؛ در طول سال امکانات، تسهیلات و نهاده‌های کشاورزی اعم از کود و سم در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار