نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: وحدت، رمز کار جهادی و خدمت به مردم است و وحدت و یکپارچگی برای رفع مشکلات و رونق اقتصادی باید مدنظر باشد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۵۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: عملکرد سپاه و بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان بسیار اثربخش و قابل‌تقدیر بوده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره جنگ اقتصادی با ایران هشدار داده‌اند و وظیفه ما عمل به اقتصاد مقاومتی برای مقابله با دشمنان در این جنگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان داشته‌اند و می‌فرمایند صبر، استقامت و ذکر کثیر یاد خدا در این جنگ را مدنظر داشته باشید و این‌ها سفارش اصلی قرآن کریم است.

مطیعی اظهار کرد: وحدت، رمز کار جهادی و خدمت به مردم است و تلاش همه ما باید وحدت و یکپارچگی برای رفع مشکلات و رونق اقتصادی باشد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، کادرسازی و برنامه‌محوری است و برای پیشرفت بیش از پیش در این حوزه باید به آن بیش از گذشته توجه شود.

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان صبح امروز با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به همراه معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده سپاه استان سمنان آغاز شد.

در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، استاندار سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، جمع زیادی از مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گران، کارآفرینان و مسؤولان صندوق‌های قرض‌الحسنه استان سمنان حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان دیدن کرد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان در قالب ۲۰ غرفه در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان تشکیل و در آن، شاخص‌ترین دستاوردهای این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها