میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی از امدادرسانی ۱۲ گروه جهادی به سیل زدگان بخش کالپوش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۴۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به امدادرسانی گروه‌های جهادی سپاه این شهرستان از ساعات اولیه ایجاد سیل در بخش کالپوش، اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در بخش کالپوش و شهر رضوان، گروه‌های جهادی اقدام به کمک به مردم نمودند.
او افزود: در این راستا به مدت سه روز از رخ دادن سیل ۱۲ گروه جهادی شهرستان در این منطقه مستقر و اقدام به امدادرسانی و توزیع بسته‌های معیشتی و لایروبی و گل روبی از منازل سیل زدگان نموده اند که این امر همچنان ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه با توجه به تقسیم بندی شهرستانی، سپاه ناحیه میامی معین روستای طلوبین سده است، گفت: در این راستا با حضور در این روستا به اتفاق فرمانده حوزه مقداد و مسئول بسیج سازندگی در راستای خدمت به مردم این روستا برنامه‌ریزی شده است.
اسماعیلی ادامه داد: در این بازدید بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده توزیع و منازل آسیب دیده مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد جهت بازسازی و مرمت آن‌ها گروه‌های جهادی متخصص تامین و اعزام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها