ثبت و ضبط خاطرات ناگفته از زبان والدین و همسران شهدا

ضبط و ثبت خاطرات خانواده های معظم شهدا و جانبازان۷۰ درصد درسال ۱۴۰۲ در غالب برنامه تاریخ شفاهی صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۳۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان و بلوچستان،موسی زنجانی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان والدین، همسر و هم چنین جانبازان ۷۰ درصد این برنامه صبح امروز در شهرستان زاهدان شروع و در شمال و جنوب استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۳۰۰ مورد از خاطرات شفاهی تهیه و آماده خواهند شد، افزود: هر زمان که پای صحبت‌های شیرین والدین شهدا می‌نشینیم، عطر ایثار و شهادت روح انسان را فرا می‌گیرد و این یکی از برکات همنشینی با این قشر ارزشمند جامعه است.

زنجانی در پایان عنوان کرد: نوجوان و جوان امروزی حق دارد قهرمانان واقعی سرزمین خود را بشناسد، این شناخت جز همنشینی با خانواده و نزدیکان آن قهرمان میسر نمی‌شود، در این میان خاطرات شفاهی والدین شهدا، بهترین زمینه برای پیوند نسل امروز با نسل شهدا را فراهم خواهد کرد و این چنین الگوگیری از شهدا آغاز خواهد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار