معاون فرهنگی و روابط‌عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش که در مشهد برگزار شد، گفت: اگر برای فرزندانمان برنامه نداشته باشیم، دشمن برایشان برنامه‌ریزی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۹۵
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام سید جانمراد موسوی، معاون فرهنگی و روابط‌عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این همایش با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت برای ساختن آینده کشور، گفت: مسئله جوانی و افزایش جمعیت یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری است و جمعیت یکی از مولفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود که باید کاستی‌های گذشته دراین‌خصوص جبران شود.

 وی افزود: کاهش فرزندآوری و تک‌فرزندی در صورت ادامه وضعیت کنونی کشور سبب خواهد شد، تا در آینده نه‌چندان دور بخش مهمی از انرژی و منابع کشور هزینه سالمندان و مستمری‌بگیران شود.

 جانمراد موسوی خاطرنشان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری بیشتر، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و تغییر سبک زندگی از هدف‌های مهم در برگزاری این همایش است.

 وی با اشاره به تربیت صحیح فرزندان اظهار کرد: اگر والدین راه انبیا و اولیای الهی را به‌درستی نشان دهند، دیگر هجمه‌های فرهنگی غرب بر فرزندان و در نهایت بر جامعه تأثیرگذار نیست و اگر برای وقت فرزندانمان برنامه نداشته باشیم، قطعاً دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

 معاون فرهنگی و روابط‌عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای فروپاشی خانواده‌ها در کشور ما طراحی شده است و دشمن می‌خواهد زن را از خانواده دور کند و طهارت و پاکی را در درون خانواده نشانه بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها