خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

نیازمند ایجاد یک قرارگاه رسانه‌ای قوی در برابر هجمه‌ دشمنان هستیم

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با وجود زحمات بسیاری که توسط اهالی رسانه کشیده می‌شود، اما در برابر هجمه‌ زیاد دشمنان نیازمند تلاش بیشتر و ایجاد یک قرارگاه رسانه‌ای قوی برای انسجام در کارها هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۴۶
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسحیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در دیدار با مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله رسانه و سواد رسانه، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات موفقیت‌آمیز که در زمینه رسانه شاهد آن هستیم، توسط مجموعه‌های مردمی و رسانه‌ها رخ داده و آن طور که باید مسئولان برنامه منسجمی در زمینه رسانه ندارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های جریان انقلابی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کنند، گفت: با وجود زحمات بسیاری که توسط اهالی رسانه کشیده می‌شود، اما در برابر هجمه‌ زیاد دشمنان نیازمند تلاش بیشتر و ایجاد یک قرارگاه رسانه‌ای قوی برای انسجام در کارها هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ایجاد چنین قرارگاهی را در دیدار با مسئولان دولت‌های مختلف گوشزد کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه در جبهه‌سازی و مدیریت این عرصه می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

* هدف بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلابی در کشور است

مسئول سازمان بسیج رسانه نیز در این دیدرا با اشاره به اینکه بسیج رسانه فراگیرترین تشکل رسانه‌ای کشور است، گفت: در استان همدان، دارای یک دفتر فعال و هفت کانون هستیم.

مرتضی کارآموزیان با تأکید براینکه هدف ما تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلابی در کشور است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نسبت به تشکیل چنین مجموعه‌ای تأکیدات بسیاری دارند و لذا در تلاش هستیم تا این دغدغه حضرت آقا را محقق کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل اطلس رسانه‌ای در کشور و همچنین انجام پژوهش‌های علمی در زمینه میزان مصرف رسانه‌ای مردم از جمله اقداماتی است که تا به حال انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: همچنین درصدد هستیم تا میزان تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی را با استفاده از ابزارهای علمی مورد سنجش قرار دهیم.

وی با تأکید براینکه حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین برای اهالی رسانه بسیار واجب و ضروری است، اظهار کرد: وجود بسیاری از مشکلات در جامعه که امروز با آن روبرو هستیم، به دلیل عدم تحقق صحیح جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات