فرمانده سپاه استان زنجان خبر داد:

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج

زنجان _ فرمانده سپاه استان زنجان از همایش اقتدار و رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۳۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۶۵ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۵۲ طرح اجرا خواهد شد، گفت: از جمله برنامه‎های مهم در این هفته همایش اقتدار در مرکز استان، رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی است.

وی افزود: برای هفته بسیج قراردادی با آبفا اجرا خواهد شد که طبق قرارداد به مناسبت هفته بسیج ۱۵۷ روستا آبرسانی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: با توجه به این نکته تاریخی که امام راحل فرمودند؛ برای خنثی سازی فتنه دشمنان جهانخواران ما را به حال خود رها نخواهند کرد و در این باره امام راحل تدابیر مختلفی اتخاذ کردند که یکی از مهمترین آن‌ها تشکیل نهاد مقدس بسیج است.

سردار کرمی ابراز کرد: در ۵ آذرماه سال ۱۳۵۸ رهبر معظم انقلاب فرمان تاریخی را صادر کردند و عملا مردم را در مدیریت کشور در اقشار مختلف مشارکت دادند.

وی افزود: نقشی که بسیج در مسائل امنیتی کشور ایفا کرده است در نوع خود بی‌نظیر است چنانچه امام علی (ع) نیز درباره نعمت امنیت و سلامت میفرماید؛ گواراترین نعمت امنیت است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (ع) و بسیجیان که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال برای برقراری امنیت و خنثی سازی فتنه‎ها نقش‎های ارزشمندی داشته‎اند.

سردار کرمی تصریح کرد: در جریانات سال گذشته شاهد بودیم که به مدت سه ماه بسیجیان شبانه روز در صحنه بودند حتی یکی از بسیجیان به نام "جانباز آقای تیموری" که یکی از کلیه‎های خود را در اثر اصابت چاقو از دست داده‎اند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که بسیج مردمی وارد عرصه شد در عملیات مختلف مانند ثامن ائمه، بیت‌المقدس ۶ گردان مختلف از استان زنجان شرکت داشتند که اولین گردانی که وارد خرمشهر شد گردان نیرو‌های استان زنجان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ابراز کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ بسیج یک ذخیره الهی، گنج بی‌پایان است که تمام آن متعلق به همه ملت ایران است و بسیج در حوزه‎های مختلف امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصاد و محرومیت‌زدایی همیشه در صحنه‎ها خوش درخشیدند.

سردار کرمی افزود: جریانات جنگ غزه مصداق بارز برای جهاد تبیین است تا چهره خبیث و جنایتکار آمریکا و صهیونیست برای جوانان آشکار شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج را ابلاغ کردند و همه برنامه‎های بسیج به تایید ایشان است و محرومیت زدایی و سازندگی را یک فصل درخشان از عملکرد بسیج عنوان نمودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان تصریح کرد: در شرایط سخت کرونا ۸۵ هزار بسیجی دخیل بودند و در صف مقدم برای مقابله با بیماری کرونا همکاری لازم را با کادر پزشکی داشته و چندین نفر نیز به مقام شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار