سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی گفت:عملیات فلسطینی‌ها تاریخ‌ساز است و قطعاً و یقیناً نقطه پایان این جنگ، نقطه آغاز تحول در دنیا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۷۷
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تشریح تاریخچه و اهداف رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده، افزود: اولویت اول رژیم صهیونیستی ازبین‌بردن حماس و کوچ اجباری فلسطینیان به سمت اردن و مصر بود و به این جمع‌بندی رسیده بودند تا پایان مهرماه عملیات همه‌جانبه انجام شود؛ اما حماس کار بسیار بزرگی انجام داد که بی‌سابقه است.

سردار شفائی عملیات والفجر ۸ را با عملیات‌های حماس مقایسه کرد و ادامه داد: عملیات حماس مافوق عملیات غافلگیرانه بود، از موانع بسیار پیچیده عبور کرده و به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی آسیب‌زده و بین صهیونیست‌ها به‌هم‌ریختگی ایجاد کردند.

فرمانده سپاه سلمان بیان داشت: عملیات فلسطینی‌ها تاریخ‌ساز است و قطعاً و یقیناً نقطه پایان این جنگ، نقطه آغاز تحول در دنیا خواهد شد و این رژیم قطعاً و یقیناً رفتنی است و این عملیات ثابت کرد اتکایشان به قدرت‌های بزرگ جواب نداد.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: شرایطی که امروز هست ما مهم‌ترین کار و وظیفه‌ای که داریم خدمت به مردم خودمان است، اگر حماس می‌ایستد به‌خاطر حمایت مردم است، ما تا الان با مردم پیش رفتیم، اگر نظام مستحکم‌تر شد به‌خاطر حضور مردم است.

ارسال نظرات