میامی_ سرهنگ‌محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی از اهدا ۱۳ سری جهیزیه و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های بخش کالپوش خبر داد و گفت: لوازم خانگی سه منزل آسیب دیده در سیل نیز تامین شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۲۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی و سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه ضمن بازدید از مناطق سیل زده بخش کالپوش و شهر رضوان و روستای تابعه بر کمک به خانواده‌های آسیب دیده تاکید کرد.
در این حضور، ۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار این بخش و بسته‌های معیشتی توزیع شد.
همچنین به سه خانوار در شهر رضوان و روستای نام نیک که در سیل لوازم خانه آن‌ها از بین رفت، لوازم خانگی از طرف فرمانده سپاه استان اهدا شد.
تامین ایزوگام، گچ و سیمان خانه‌ای سیل زده در روستای طلوبین انجام شد تا گروه‌های جهادی فعالیت بازسازی منازل آسیب دیده را با جدیت دنبال کنند.
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان و امام جمعه و فرماندار شهرستان میامی و فرماندهان سپاه نواحی میامی و شاهرود با خانواده شهید جواد گودرزی دیدار و از این خانواده تقدیر کردند.
همچنین مسئولین سپاه استان و شهرستان میامی با خانواده خانم مفقود شده در سیل کالپوش خانم برومند نیز دیدار و با خانواده وی همدردی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها