خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از از برگزاری کارگاه بازی و خلاقیت همراه با بازی های متنوع در رده کودک و نوجوان در حلقه شهید سردار مهدوی نژاد پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۹۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رشد خلاقیت و استعداد کودکان و نوجوانان ویژه برنامه های آموزشی متنوعی همراه با بازی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این کلاس های شاد و جذاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کودکان با حس کنجکاوی قابل توجهی به دنیا می‌آیند. در واقع آن‌ها در تلاش هستند تا با کنجکاوی در ماهیت اشیاء مختلف، محیط اطراف خود را کاوش ‌کنند. یکی از فواید بازی فکری کودکان این است که با تحریک چندین برابر قدرت کنجکاوی کودک، فضایی امن برای بهبود قدرت خلاقیت او شکل می‌دهند.

او افزود: در این راستا بازی های جذاب ساختن و ساخت و ساز با لیوان کاغذی، بازی با مهارت حرکتی، روی هم چییدن ساخت یک هرم با لیوان یکبار مصرف، طناب کشی، نقاشی با دست و انگشتان دست در جهت رشد خلاقیت و افزایش سطح تمرکز در حلقه‌ی نوجوان و کودک شهید سردار مهدوی نژاد برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه ادامه داد: بازی چینش لیوان ها یک بازی با حس سازندگی، ساختن، ایجاد کردن و در انتها خراب کردن همگی تجربه‌های دوست داشتنی برای کودکان است. چیدن لیوان‌ها به شکل هرم به تقویت مهارت حرکتی ظریف و هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند. از طرفی یک تمرین عالی برای آموزش صبر، افزایش تمرکز و پشتکار در کودکان است.

اسیری بیان داشت: آموزش و تمرین روخوانی و حفظ قرآن هفتگی سوره های جزء 30 قرآن در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد توسط سرگروه طلبه زهرا حمزه با هدف مانوس کردن کودکان با کلام وحی برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه معرفی کتاب مطالعه در حلقه‌ی نوجوانان شهید محمدرضا غلام گفت: بیان خاطرات و زندگی شهید زینب کمانی و معرفی کتاب زندگینامه این شهید توسط بسیجی نوجوان این حلقه کیانا امامی خوانش و به بسیجیان نیز معرفی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه با بیان اینکه فکر سالم در بدن سالم است افزود: در این راستا بازی و ورزش در حلقه‌ی نوجوان شهید محمدرضا غلام برگزار و آموزش و قرائت هفتگی قرآن کریم توسط سرگروه این حلقه انجام می شود.

اسیری با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در محله با یاری خیرین در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند گفت: مبلغ 12 میلیون ریال به سه خانواده ی نیازمند محله و مبلغ 2 میلیون ریال جهت ویزیت دکتر به یک خانواده نیازمند به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه تهیه و اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار