وصیت‌نامه شهید «علی‌نظر حسنی»؛

خواهرم؛ حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی نظر حسنی» آمده است: با حجاب خود از خون شهیدان اسلام پاسداری کن که حجاب تو از خون من کوبنده‌تر است.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۶۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

خواهرم؛ حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید علی‌نظر حسنی فرزند اسدالله در سال ۱۳۳۹ در روستای جاورسیان از توابع شهرستان خنداب متولد شد، نمازش را اول وقت می‌خواند هیچ وقت نمی‌شد که نمازش را ترک کند در هر شرایطی روزه‌اش را می‌گرفت، این بزرگوار در سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و ثمرهٔ ازدواج این بزرگوار چهار فرزند می‌باشد ۲ دختر و ۲ پسر. در فعالیت‌های سیاسی قبل از انقلاب شرکت می‌کرد، بعد از پیروزی انقلاب و تأسیس بسیج به عضویت بسیج در آمد و چندین ماه در جبهه فعالیت کرد. او در سن ۲۷ سالگی در بیست و دوم تیرماه ۱۳۶۶ درشلمچه عراق بر اثر اصابت گلوله به درجهٔ رفیع شهادت نایل گردید. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

درود بر امام خمینی(قدس سره شریف)، بت شکن زمان، آزادکننده انسان‌ها، راهبر انسان‌ها و امیر مستضعفین و محرومان و ستم‌دیدگان و منتظران عدل است. ای پدر و مادر بزرگوارم، مبادا برای من ناراحت باشید، من به آرزوی خودم رسیدم. بدانید که حیات دنیا هیچ ارزشی ندارد و اصل و مهم حیات جاوید و اخروی است، پس در دنیا تا می‌توانیم باید بکوشیم تا در آخرت در بهشت جاوید از انواع نعمت‌های خداوند برخوردار باشیم.

ای امت اسلام، بدانید که راه سعادت و پر خیر و برکت شهادت است و دیگر راه‌ها همه به گمراهی و بیراهه می‌انجامد پس خدایا می‌دانم آنچه تو می‌خواهی می‌کنی. مرا بر آن راهی بگذار که مصلحت توست. خواهرانم می‌دانید که باید همچون زینب(س) زمان باشید و از هر گونه هوسی بپرهیزید. این خود مشت محکمی ‌به دهان ضد انقلاب داخلی و خارجی است و همین طور با حجاب خود از خون شهیدان اسلام پاسداری کن که حجاب تو از خون من کوبنده‌تر است...

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار