خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی کرمانشاه در دیدار فرمانده منطقه اول عراق در مرز شوشمی از همکاری مرزبانی ایران و عراق برای اجرای گشت‌های مشترک در مرزهای ایران و عراق در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۴۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  سردار کیاست سپهری به همراهی فرماندهان هنگ مرزی پاوه، قصرشیرین و ثلاث باباجانی با حضور در مرز شوشمی (شهرستان پاوه) با فرمانده مرزبانی منطقه اول عراق دیدار و درباره راهکارهای همکاری بیشتر فی ما بین دو طرف برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای ایران و عراق تبادل نظر کردند.

سردار سپهری در این دیدار اظهار کرد: در این جلسه به موضوعاتی مانند نحوه تعامل همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای ۲ کشور مفصل، بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: مقرر شد در آینده نزدیک سطح تعاملات بیشتر کنیم و در خصوص امنیت در مرزها تلاش بیشتری از طرف دو مرزبانی شکل بگیرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مسائل مشکلات مرزنشینان و بحث کولبری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و توافقاتی شد که در آینده‌ای نزدیک عملیات‌های مشترک و گشت‌های مشترک در سطح مرزهای ۲ کشور بیشتر خواهد شد.

سرلشکر دلیر فرزنده زبیرالزبیاری فرمانده مرزبانی منطقه اول عراق نیز، گفت: امیدواریم با این دیدار تعامل و همکاری‌های بیشتری با هم داشته باشیم و این تعامل و نشست ما سبب برقراری امنیت در مرزهای مشترک ۲ کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نشست سبب شود که مردم در نوارهای مرزی به بهترین نحو زندگی و احساس امنیت و آرامش کنند ان‌شاءالله امیدواریم بهتر از قبل در خدمت مرزهای هر دو کشور باشیم.

ارسال نظرات