فرمانده ناحیه مقاومت سیمرغ درگفتگو با بسیج مطرح کرد:

اجرای طرح محله مهدوی در سطح ۱۱ محله شهرستان سیمرغ

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت سیمرغ گفت: تحقق محله مهدوی با نقش آفرینی مردم محله در احصاء مشکلات و برطرف نمودن موانع موجود در هر محله با رویکرد توجه به مسجد و امام محله در سطح ۱۱ محله شهرستان سیمرغ در گام اجرایی سازی می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۶۲
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

اجرای طرح محله مهدوی در سطح ۱۱ محله شرستان سیمرغ

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت و  دبیر قرارگاه محله مهدوی شهرستان سیمرغ  در حاشیه بازدید از محله‌های مهدوی شهرستان درگفتگو با خبرنگار ما گفت: تحقق محله مهدوی با نقش آفرینی مردم محله در احصاء مشکلات و برطرف نمودن موانع موجود در هر محله با رویکرد توجه به مسجد و امام محله در سطح ۱۱ محله شهرستان سیمرغ در گام اجرایی سازی می‌باشد. 

دبیر قرارگاه محله مهدوی شهرستان سیمرغ  افزود: کمیته محله مهدوی به احیای مساجد و رسیدن مسجد به جایگاه حقیقی کمک می‌کند، لذا تشکیل شورای تحول محله مهدوی با هدف تحقق گفتمان سازی، تهیه و تدوین برنامه، ساختارسازی، ظرفیت‌سازی، پیاده‌سازی و عملیات میدانی در سطح محلات مدنظر است.

وی افزود: زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند زیرساخت‌های همچون طرح محله مهدوی است که امیدواریم با حضور متولیان و خدمتگزاران هر محله در قالب کمیته‌های هفت گانه این مهم عملیاتی شود.

سرهنگ پورقربان ادامه داد: در این طرح با استفاده از ظرفیت هیات اندیشه ورز، مسئولین، معتمدین محلی، مردم و بسیجیان با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله مشکلات در قالب شناسنامه، پایش محیطی و نظام مسائل هر محله احصاء و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی راهکار‌های علمی برای حل مسائل و مشکلان ارائه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سیمرغ در پایان تحقق جامعه اسلامی را در گرو تحقق اهداف محله مهدوی با محوریت مساجد و امام محله دانست و خاطر نشان ساخت: اجرای طرح محلات مهدوی اقدامی جهادی است که اهداف نظام اسلامی را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها