معاون روابط‌عمومی سپاه امام رضا (ع) گفت: نیاز امروز نسل جوان برای مقابله با فتنه‌های دشمنان، فراگیری بیشتر آموزه‌های قرآنی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۳۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار غلامرضا ترابی در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی مربیان قرآن کریم این فرماندهی اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن برای ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی به دنبال سست کردن اعتقادات ملت ایران است، فراگرفتن آموزه‌های قرآنی بیش از گذشته به‌عنوان یک نیاز اساسی برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان بشمار می‌رود.

وی افزود: آنچه امروز در سپاه پاسداران به‌عنوان یک امر مهم موردتوجه می‌باشد این است که بنیه دینی، اعتقادی و فکری آحاد کارکنان سپاه مستحکم شود و تربیت مربیان توانمند می‌تواند این مهم را توسعه و سرعت بخشد.

ترابی با اشاره به توجه کم‌نظیر این دوره از مدیریت کلان سپاه به موضوع قرآن کریم بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی بین کارکنان سپاه از مأموریت‌های مهم روابط‌عمومی این مجموعه بشمار می‌رود و در این راستا دوره‌های مختلف توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن کریم برگزار شده و با فراخوانی و آموزش علاقه‌مندان در این جهت تلاش می‌شود.

 ترابی ضمن تقدیر از فرمانده سپاه امام رضا (ع) در خصوص حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از برنامه‌های قرآنی اذعان کرد: فرمانده قرارگاه قرآنی نور سپاه استان، شخص فرمانده سپاه است که با دغدغه و پشتیبانی و پشتکار برنامه‌های قرآنی را در سپاه استان مدیریت و پیگیری می‌کند و با این نگاه آینده روشن و امیدوارکننده‌ای پیش روی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها