خبرهای داغ:
شیدایی:

اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید تبدیل به گفتمان همگانی شود

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید تبدیل به گفتمان همگانی شود و این سند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۷۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در مجمع بسیجیان شهرستان بهار اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در سال ۱۳۹۰ تصویب شد و متاسفانه اجرایی کردن این سند به تاخیر افتاده، نتایج فراموشی این سند یکی از عوامل ایجاد اغتشاشات در سال گذشته بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه نگاه دولت‌های قبلی به آموزش و پرورش نگاهی مصرفی و منفی بود و هم اکنون با مشکلاتی از جمله کمبود نیروی انسانی و تربیتی که مواجه هستیم منشاء آن نتیجه نگاه منفی برخی از افراد به آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بياناتی از مقام عظمای ولایت که تربیت یک انسان را سرمایه می‌دانند بحث تربیت را فلسفه‌ای دارای اهمیت خاص دانست و گفت: اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید تبدیل به گفتمان همگانی شود و این سند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش با مردمی‌سازی موفق می‌شود، گفت: ما باید ارتباط خانواده، مسجد و مدرسه را به طور جدی پیگیری کنیم و از تمام کسانی که در راستای بحث تربیتی و آموزشی پیشنهادها و نظراتی دارند استقبال می‌کنیم.

شیدایی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کاری اثربخش در آموزش و پرورش انجام دهیم باید سند بنیادین آموزش و پرورش را در مدارس اجرا کنیم و نوع اجرا و آموزش باید از کانون مدارس ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه کمک حال آموزش و پرورش بوده است، بیان کرد: اگر همه ارگان‌ها و نهادها کمک حال آموزش و پرورش باشند قطع به یقین موفقیت صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات