علیرغم دعوت قبلی؛

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در جمع دانشجویان حضور نیافت/مطالبه‌گری همچنان ادامه دارد

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان که قرار بود طبق دعوت و قرار قبلی در جمع دانشجویان کرمانی به منظور پاسخگویی در مورد علل عقب ماندگی های طرح نهضت ملی مسکن حاضر شود، اما در این نشست نخبگانی حضور نیافت
کد خبر: ۹۵۵۴۴۷۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا حافظی، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان که قرار بود طبق دعوت و قرار قبلی در جمع دانشجویان کرمانی به منظور مطالبه گری و پاسخگویی در مورد چرایی و علل عقب ماندگی‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمان به عنوان بزرگتربن استان کشور حاضر شود، اما در این نشست تشکل‌های دانشجویی کرمان حضور نیافت.
سید یاسین افضلی دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن تشکل بسیج دانشجویی استان کرمان در پی این عدم حضور وی، در بین دانشجویان گفت: متاسفانه در اقدامی غیر متداول ایشان در این نشست دانشجویی و نخبگانی نه خودشان حضور یافت و نه هیچ یک از معاونین شان در این جلسه حضور یافت.
وی افزود: با توجه به مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمان، دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی در این خصوص تحقیق نموده و آماده انتقال نظرات و راهکار‌های پیشنهادی به منظور تسریع در اجرای این طرح در جهت رفع مشکلات مردم هستند.
او اظهار داشت:دانشجویان در این زمینه دغدغه مندند و شایسته است مدیران ذیربط در این خصوص تعامل مثبتی داشته باشند.
شایان ذکر است در پی عدم حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان در این جلسه، دانشجویان عکس وی را روی صندلی‌ای که قرار بود روی آن بنشیند نصب کردند، و بدین طریق گلایه مندی خود را اعلام نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار