خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه رژیم صهیونیستی با همه ادعای خود بعداز جریان طوفان الاقصی دچار فروپاشی شد، گفت: امروز نقش اصلی را در نسل‌کشی که در غزه اتفاق می‌افتد جریان آمریکایی در دست دارد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۶۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در جمع راهپیمایان که در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده بودند، با اشاره به جریان طوفان الاقصی اظهار کرد: بر اساس گزارش برخی فرماندهان سیاسی جریان مقاومت و حماس، از سالیان گذشته برخی عوامل مختلف از قبیل هتک حرمت مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی، زندانی بودن بیش از ۵ هزار نفر در زندان‌های رژیم صهیونیستی که بین ۲۰ تا ۴۰ سال بوده که بسیاری از آنان را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند و همچنین عادی‌سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی باعث شد که عملیات طوفان الاقصی رقم بخورد.

وی افزود: برخی از کشور‌های اسلامی که خود را ام القرای عالم اسلام می‌دانند اگر وارد عرصه عادی سازی روابط با این رژیم می‌شدند، بسیاری از کشور‌ها نیز به تبع آن‌ها عمل می‌کردند و این کار را برای جریان مقاومت و حماس در غزه بسیار سخت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه غزه کرانه‌ای است که ۲ میلیون ساکن دارد و حدود ۱۷ سال در محاصره است، گفت: طوفان الاقصی عملیاتی بود که توسط شاخه نظامی حماس با یک جریان اطلاعاتی و امنیتی اتفاق افتاد که حتی برخی از مسئولین سیاسی حماس نیز از این جریان خبر نداشتند و رژیم صهیونیستی را با مشکلات فراوانی روبرو کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از این عملیات رئیس جمهور‌های آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اسرائیل سفر کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با همه ادعای خود بعد از جریان طوفان الاقصی دچار فروپاشی شد و امروز نقش اصلی را در جریان نسل‌کشی که در غزه اتفاق می‌افتد جریان آمریکایی در دست دارد و این مستشاران آمریکایی هستند که کار نظامی را پیش می‌برند.

شعبانی عنوان کرد: بنای آن‌ها بر این بود که در اسرع وقت غزه را فتح کرده و حماس را از بین ببرند، اما اکنون ۴۰ روز گذشته همچنان مردم غزه مقاومت می‌کنند؛ و با وجود اینکه در برخی جا‌ها وارد شهر شدند و بسیاری از مردم غزه، دختران، کودکان و زنان مظلومانه به شهادت رسیدند و بسیاری از جنازه‌های شهدا هنوز زیر آوار است، اما رژیم صهیونیستی نتوانسته موفقیتی را که به دنبالش بود، به دست آورد.

وی با بیان اینکه مقاومت همچنان ادامه دارد، گفت: انتظار بر این است که تمام کشور‌های دنیا برای توقف این نسل‌کشی وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از این نسل‌کشی و همراه کردن کشور‌های اسلامی در این خصوص عنوان کرد: ما درس تاریخ را تورق کرده و مشاهده کرده‌ایم آنگاه که سردمداران و قدرتمندان و طواغیت عالم و نمرود‌ها و فرعون‌ها به سراغ مردم رفتند و کودک‌کشی کردند در حقیقت زمینه‌های نابودی خود را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی به هیچ کسی در غزه حتی به کودکان رحم نمی‌کند و بیمارستان را به راحتی بمباران می‌کند، تصریح کرد: این درس بزرگ تاریخ است و جریان اباعبدالله (ع) نشان داده است که حسین ابن علی‌ها در تاریخ پیروز هستند هرچند ۷۲ تن در یک روز به شهادت برسند، اما آنکه پرچمش بالا است حسین ابن علی (ع) است و جریان حق در تاریخ ماندگار است و به  تعبیر مقام معظم رهبری امروز جریان مقاومت پیروز میدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار