خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

فقدان امروز ما فرهنگ بسیجی است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه فقدان امروز ما فرهنگ بسیجی است، گفت: نیاز امروز ما، قالبی است که طرح این قالب را صداقت و اخلاص، شور و شعور و هیجان ایجاد می‌کند و مصداق بارز این فرهنگ، فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۸۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در همایش بسیجیان شهرستان بهار در سالن شهید آوینی شهر لالجین اظهار کرد: آنچه در عالم وجود و دنیای آفت زده امروز شاهد هستیم قانون تهی از حقوق بشر بوده و دم از قانونی است که در آن انسانیت و هویت نیست.

وی با بیان اینکه فقدان امروز ما فرهنگ بسیجی است، افزود: نیاز امروز ما، قالبی است که طرح این قالب را صداقت و اخلاص، شور و شعور و هیجان ایجاد می‌کند و مصداق بارز این فرهنگ، فرهنگ بسیج است.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: آنچه که به مظلومان عالم کمک می‌کند و سبب ارتقاي سطح انسانیت است، در قالب فرهنگ بسیج تحقق پیدا می‌کند؛ امروز شاهدیم که اگر امنیتی است و انسان‌های آزاده در جبهه‌های مقاومت تلاش می‌کنند این مقوله را فرهنگ بسیج ایجاد می‌کند و اگر در سوریه و لبنان، هم اکنون ندایی است منشأ آن بسیج است.

وی با بیان اینکه شهیدان حاج حسین همدانی و حاج قاسم سلیمانی الگو های حقیقی هستند، ادامه داد: هم اکنون شاهدیم انسان‌ها در مقابل تجهیزاتی که غرب از آن دم می‌زند، ایستاده و توانسته‌اند در قالب بسیج پیش بروند.

مصباح عنوان کرد: آنچه که ما امروز شاهدیم تمام اعراب نتوانستند در غزه و فلسطین مقابل اسرائیل و آمریکا مقاومت کنند، در این ۲۹ روزی که از این مناظره غرب با انسانیت میگذرد، مقاومت فلسطین با آموزه و فرهنگ بسیج و با مکتب حاج قاسم سلیمانی ایستاده است.

وی عامل مستحکم و ثابت قدم بودن در مسیر آرمان‌ها را همان فرهنگ بسیج دانست و بیان کرد: امید است فرهنگ بسیجی که لفظ مقدسی است با همین آموزه‌ها و اخلاص‌ها و ولایتمداری‌ها پیش رفته و تمدنی که، تمدن بزرگ امام مهدی (عج) است با همین فرهنگ رقم بزنیم.

گفتنی است؛ این همایش با ارائه برنامه‌های متنوع بسیج شهرستان بهار دکلمه خوانی نونهال بسیجی امیر حسام خلیلی از روستای حسین آباد عاشوری، اجرای گروه سرود بسیج محلات دختران مرآت، غزل خوانی شاعر آئینی تقدیم مادران غم دیده شهدای غزه، هنرمندی حسن رمضانی، طراحی تمثال قدس توسط خانم سهرابی در راستای همدردی با مردم مظلوم فلسطین در سفال هنر برخاسته از شهرستان بهار بخش لالجین و... با ضبط تلویزیونی و پخش در سیمای استان همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات