خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

ایران اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر بسیج است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: خانواده شهدای بسیج حق حیات و حق هویت گردن همه ما دارند و ایران اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر بسیج است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۲۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن جلسات شهید تیموری سپاه ناحیه با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدای بسیج حق حیات و حق هویت گردن همه ما دارند و ایران اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر بسیج است.

وی افزود: بسیج برای حفظ و حراست کیان انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در مسیری که امامین انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند حرکت می‌کند که این طراحی مبتنی بر قرآن و نگاه ائمه اطهار (ع) است چراکه رابطه بین امام و امت با شاکله نیاز دارد و بسیج تشکیلاتی است که رابطه امامت و امت را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش بسیج گفت: بسیج تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی است که برای رسیدن به  اهداف میانی انقلاب و رسیدن به اهدافی که امامین انقلاب اسلامی برای تبدیل تهدیدات به فرصت توسط بسیج مد نظر داشتند و این موضوع از تسخیر لانه جاسوسی آغاز و امروز به یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی در همه عرصه‌ها تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج مادر ۲۰ عرصه تخصصی در راه تعالی کشور در میدان حاضر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات