مولفه قدرت در صیانت از کشور بسیار مهم است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: عده‌ای در گذشته بر این باور بودند که دنیای فردا دنیا گفتمان‌ها است نه موشک‌ها، امروز باید متوجه شوند که مولفه قدرت چقدر مهم و موثر است.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۳۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربلیجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء استان، امروز در تجمع حمایت از کودکان غزه که در ارومیه برگزار شد، گفت: برخی کشورها ادعای مسلمانی دارند درحالی‌که بخش اعظمی از انرژی موردنیاز رژیم صهیونیستی را تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید موضوع شیعه و سنی در این زمینه مطرح شود، بلکه باید به این موضوع فکر کنیم که امت پیامبراکرم(ص) زیربار ظلم قرار دارد و به حمایت احتیاج دارد، گفت: دنیا بداند که این غزه نیست که زیر آوار باقی مانده است، بلکه این سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر، سازمان ملل متحد و ... است که زیر آوار ماند‌ه‌اند و حیثیت‌شان بر باد رفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) هستیم، پس تا هر زمانی که نیاز باشد از ملل مستضعف و تحت ظلم دنیا حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مولفه قدرت در صیانت از امنیت و تمامیت ارضی کشورمان بسیار مهم است، گفت: پس باید برای تقویت قدرت ملی اهتمام بورزیم که ساختن ایران قوی نیز یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب نیز محسوب می‌شود.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت؛ خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار برنامه برای نکوداشت این ایام برنامه‌ریزی شده است که با شعار محوری " بسیج امید ملت ایران" اجرا خواهند شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار