در نشست خبری جانشین فرمانده سپاه عسلویه با اصحاب رسانه مطرح شد؛:

اجرای بیش از ۱۱۱ عنوان برنامه در عسلویه

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه گفت: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران بیش از ۱۱۱ عنوان برنامه محوری در سطح شهرستان عسلویه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۴۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، در آستانه هفته بزرگداشت بسیج، جانشین فرمانده سپاه خانم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته بسیج در نشست خبری تشریح ویژه برنامه ها درجمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و فرارسیدن هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۱۱۱ برنامه در شهرستان عسلویه اجرا خواهد شد.

وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی ، اجتماعی و نظامی در همه دنیاست که این شبکه بی نظیر مختص مردم ایران است.

 

وی افزود: شعار هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» می باشد و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، سیل، زلزله و ...، برای امیدبخشی به مردم است که باعث هجمه به بسیج از سوی دشمنان می شود.

موذن در پایان از برنامه های عمرانی و محرومیت زدایی، مسابقات ورزشی ، برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام ،برگزاری کارگاه مهارت آموزی و آموزش سواد رسانه جهاد تبیین ، تقدیر از بسیجیان نمونه خواهر و برادر در سطح شهرستان،  اهداء جهزیه به زوج های جوان، اردوی جهادی(عمرانی و فرهنگی) در هفته بسیج خبر داد.

 

ارسال نظرات