خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه ۵۱۰ فعالیت در قالب ۴۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود، گفت: ۸۰ درصد برنامه‌های مذکور به صورت محله محور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۴۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در مجموع ۵۱۰ مورد فعالیت در قالب ۴۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ادامه دارد، افزود: ۸۰ درصد برنامه‌های هفته بسیج به صورت محله محور اجرایی خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های مختلف در عرصه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، عقیدتی و سیاسی و... خاطرنشان کرد: فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در قالب قرارگاه‌های مشخصی برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی مهم‌ترین رویکردی است که در تمام برنامه‌های این هفته در دستور کار قرار گرفته است.
گلینی در ادامه دیدار نخبگان بسیجی و پایوران سپاه ناحیه گرمسار با امام جمعه را از برنامه‌های شاخص این هفته برشمرد و گفت: اجرای طرح هجرت در قالب خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان، افتتاح جشنواره فرهنگی آرمان روح الله، پیاده روی حماسی بانوان بسیجی در محله ها، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری یادواره‌های شهدا، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار