خبرهای داغ:

برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر با اصحاب رسانه

در طلیعه ویژه برنامه های هفته مبارک بسیج با حضور خبرنگارانی از صداوسیمای مرکز آبادان، تسنیم، فارس، ایرنا، شبستان، خبرآنلاین و خبرگزاری بسیج خرمشهر در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۶۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سهرستان خرمشهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج و درود و سلام به روح بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران گفت؛ طی هماهنگی هایی که مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه با اصحاب رسانه داشتند راس ساعت ۱۰ صبح با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرهنگ پاسدار محمد لویمی اهم برنامه های این هفته تشریح گردید .

سرهنگ پاسدار لویمی با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج و خیرمقدم و تشکر از خبرنگاران زحمتکش و فعالی که در همه عرصه ها به صورت جهادی پیش قدم هستند، در ابتدا ابراز داشت که برنامه های بسیج در سال جاری رویکرد جهاد تبیینی و جهاد امید آفرینی خواهند داشت و در همین راستا به امید خدا ۱۱۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

محمد لویمی افزود ؛ هفته بسیج فرصت مناسبی است تا مردم با دستاوردهای عزیزان خودشان در بسیج بیشتر آشنا شوند.
فرمانده سپاه خرمشهرگفت؛ بسیج این میراث گرانبهای یادگار امام راحل و سرباز پا در رکاب ولایت در همه عرصه ها،خطرات، مخاطرات، حوادث و بلایایی طبیعی و بحرانهای مختلف در زمینه های فرهنگی، تولیدی، محرومیت زدایی، خدمات رسانی، بهداشتی و... در میادین و عرصه هایی که متولی و متکفلی ندارد یا کسان دیگر رغبتی به حضور ندارند پای کار بوده و هست و خود را سرباز ولایت و خادم ملت می داند .

وی در بخشی از سخنان خود با توجه به در پیش رو بودن انتخابات های خبرگان و مجلس شورای اسلامی به مباحث روشنگری و جهاد تبیین در پایگاهها، مساجد، مدارس، دانشگاهها و... اشاره نمود و گفت؛ با قوت هر چه تمام در این عرصه مربیان و اساتید و هادیان و مسئولین بسیج ورود خواهند نمود تا ان شاء الله مردم با آگاهی بتوانند صالح ترین افراد را برای کرسی های قوه مقننه انتخاب کنند.
در ادامه فرمانده ناحیه خرمشهر به سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار