مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک:

حضرت زینب (س) پاسدار فرهنگ عاشورا و الگوی پرستاران است

حضرت زینب (س) تنها یک پرستار نبود بلکه الگوی بارزی از یک زن فعال و بهترین الگو برای بانوان است.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۷۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج بستک
حضرت زینب (س) پاسدار فرهنگ عاشورا و الگوی پرستاران است

حجت‌الاسلام محمد درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بستک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) نمونه کامل صبر و ایثار است و پرستاران زحمت‌کش عرصه سلامت، بانوان و دختران ما، از ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ اسلام الگو برداری کنند.

حجت الاسلام درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربستک اظهار کرد: پرستاران ما با اقتدا به حضرت زینب (س) در زمان شیوع بیماری کرونا از جان خود مایه گذاشتند و همواره بی منت خدمت کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: این حرفه، حرفه‌ای مقدس است چراکه پرستاران همواره در حال کمک به انسان‌ها هستند.

درویشی ادامه داد: حضرت زینب (س) تنها یک پرستار نبود بلکه الگوی بارزی از یک زن فعال و بهترین الگو برای بانوان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگ گفت: ایشان تربیت شده در مکتب حضرت علی (ع) است و بانویی مومنه، ولایتمدار، فداکار، شجاع وحمایت کننده از دین مقدس اسلام در زمان امام زمان خود بوده است وحضرت زینب (س)نیز پاسدار فرهنگ عاشورا و الگوی پرستاران است

حجت الاسلام درویشی در پایان ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به همه پرستاران وکادر درمان ومدافعان سلامت شهرستان بستک ، تبریک وتهنیت عرض نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها