خبرهای داغ:
دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی و پهلوانی سپاه استان قم از برگزاری همایش علمی ورزش زورخانه‌ای، کشتی و هنر مرشدی در دانشکده علوم ورزشی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۹۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

علیرضا شیخی دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی و پهلوانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم از برگزاری همایش علمی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی خبر داد و گفت: این همایش در سیزدهمین سال از ثبت جهانی ورزش زورخانه‌ای ایران در یونسکو با حضور وزیر ورزش، اساتید و شخصیت‌های علمی در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد.

شیخی اظهار کرد: فیزیولوژی ورزش زورخانه‌ای، آسیب‌های ورزشی و اختلالات اسکلتی عضلانی ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی،اصول تغذیه ورزشکاران، ورزش ایران از قهرمانی تا پهلوانی از مباحث تخصصی و کاربردی برنامه‌های این همایش بود.

وی افزود: دوکارگاه تخصصی با عناوین اصل علم تمرین ورزش زورخانه‌ای و پیشگیری از آسیب‌های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و هنر مرشدی توسط اساتید برجسته علم ورزش ارائه شد.

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی و پهلوانی سپاه استان قم تصریح کرد: این همایش با هدف ارائه مقالات تخصصی در محورهای مذکور با رویکرد ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و فراهم سازی بستری در بمنظور بررسی پیرامون چالش‌ها و مسایل روز این رشته ورزشی از سوی متخصصان و جامعه علمی برگزار شد.

شایان به ذکر است علیرضا شیخی دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی و پهلوانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بعنوان نماینده قم در این همایش حضور داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات