مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاویانی راد در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۳۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد. 

محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار یاد و خاطره ۹ شهید مدافع سلامت را گرامی داشت و در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در حوزه ستاد اقامه نماز، شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و کمیته عفاف و حجاب را بیان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاویانی راد معاون نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز نیز برقراری تعامل و ارتباط با جامعه هدف و کارکنان بنیاد را مهم بیان کرد و افزود: با بصیرت انقلابی و روحیه جهادی ان‌شاءالله شاهد تغییراتی در آینده نزدیک در بین جامعه هدف خواهیم بود.

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین سیاسر به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولایت‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به مدت ۲ سال منصوب شد.

ارسال نظرات