فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج تبریک گفت؛
کد خبر: ۹۵۵۵۱۸۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  کرمان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن‌ پیام به شرح ذیل است:

به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غزه گرامی وتبریک فرا رسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان 

سرهنگ پاسدار محمدی زاده افزود؛کار بسیج امروز از هرزمان دیگر دشوار تر و حساس تر است .چرا که امروز بسیج هم باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن در میدان مبارزه باشد. هم برای مبارزه بافقر در کنار محرومین بیش از گذشته باشد ودر مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب باید در کنار ملت و دولت باشد.

وی در ادامه؛وهمچنین در مقابله با حفظ و تامین سلامت در کنار کادر درمان و سلامت کشور باشد.وهزاران ماموریت دیگر که همه ی اینها نمی تواند به سرانجام برسد جز با اخلاص وایثار ذوب شده دربسیجیان جان برکف که اگر غیر از این باشد نمی تواند در اجرای ماموریت موفق عمل نمائید.

وی خاطرشان کرد؛امروز بسیجیان با سلاح اخلاص ،تعهد وپایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسالت سنگین مامودیت های بسیج به منظور تنوید افکار عمومی وگوش به فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب بوده وتاپای جان برعهد خود استواروخود را متعهد به این می دانیم که نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به اوج شکوفایی خود می رسانیم و فراهم نمودن پیاده سازی واجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسن که زمینه ساز ظهور حضرت المهدی (عج)است.

 

ارسال نظرات