فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام تاکیدکرد:

بسیج، یک ذخیره و گنجی است که از صدر اسلام بوده و هست/امروز جبهه‌های مقاومت اسلامی از تفکر بسیجی الهام گرفته‌اند+فیلم و عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با تاکید بر اینکه همۀ آحاد ملت ایران بسیجی اند گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه‌های مقاومت اسلامی عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین از تفکر بسیجی الهام گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۵۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام،سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل در صبحگاه قوای مسلح و بسیج مردمی که با حضور اعضای شورای تامین، امامان جمعه و جماعات مسئولان اجرایی، خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان در محل ناحیه مقاومت بسیج تربت جام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهارکرد: بسیج یک برکت، ذخیره و گنج است و از صدر اسلام بوده و خواهد بود. 

وی گفت: امروز آحاد ملت ایران و مقاومت عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن همه بسیجی اند که همه از انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین ایران الهام گرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام افزود: بسیج برای مامورایت های مهم انقلابی، بصیرتی، دفاعی، مقاومتی و خدمت رسانی به مردم ایران ، مظلومان و مستضعفین جهان ساماندهی شده است.

بسیج، یک ذخیره و گنجی است که از صدر اسلام بوده و خواهد بود/امروز جبهه های مقاومت اسلامی از تفکر بسیجی الهام گرفته اند

در ادامه این محفل بسیجی امام جمعه تربت جام با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای بسیجی گفت: امروز یادگار امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج به درخت تنومند تبدیل شده است.

حجت الاسلام حسین اسلامی تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین همه بسیجی اند و بارقه پیروزی نهایی در فلسطین و جبهه حق علیه باطل نزدیک است و بزودی با حضور بسیجیان نماز وحدت و پیروزی در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها