خبرهای داغ:

نشست خبری فرمانده سپاه لالی به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۵۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:

نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با سخنرانی سرهنگ امیدی فر و با حضور کارکنان سپاه و جمعی از خبرنگاران برگزار گردید.

سرهنگ امیدی فر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد:
هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت است مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان صادق این کشور،
بسیج یک افتخار و ارزش است و این روحیه بسیجی باید در همه کشور به ویژه در جوانان و نوجوانان ما حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه افزود:
امروز حضور بسیج در همه عرصه‌ها و میدان‌ها از نیازهای ضروری مملکت است.
در بحث محرومیت زدایی ، امنیت ، علمی ، پژوهشی ، جهاد تبیین و... نیازمند یک بسیج فعال در وسط میدان هستیم.

او با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام(ره) بیان کرد:
سازماندهی بسیج یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بوده است ، که امام رحمت الله علیه در سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیون نفری را صادر کردند ، جوانان با شور و نشاط پای کار آمدند و در قبل از جنگ تحمیلی بسیج سازماندهی شد .
امام با ولایتی که داشتند بسیج را همه عرصه‌ها و میدان‌ها آماده نمودند.

وی با اشاره به ٨سال دفاع مقدس و رشادت های نوجوانان افزود:
وقتی که جنگ آغاز گردید ما ۸ سال دفاع مقدس را با شور و بصیرتی که بسیجیان در دوران جنگ داشتند و با حضور فعال در جبهه‌ جنگ باعث شد ، ۸ سال جنگ تحمیلی را با پیروزی به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد:
امسال در شهرستان لالی بیش از ۱۲۰ برنامه فعال در هفته بسیج خواهیم داشت و از روز دوشنبه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران است برنامه ها را آغاز خواهیم نمود.

او با اشاره به گوشه ای از فعالیت های بسیجیان لالی بیان کرد:
گروه های جهادی سپاه در سطح لالی۴۱گروه است که در حال خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.
تعداد ۹واحد مسکن توسط بسیج سازندگی جهت مددجویان کمیته امداد درحال ساخت و ساز می باشند و برخی آماده تحویل هستند.٨۰۰بسته معیشتی،۲۰کولر گازی،۱۰۰۰بسته لوازم التحریر و ۲۰۰دست البسه در میان نیازمندان و دانش آموزان شهرستان لالی و روستاهای این شهرستان توزیع گردید.
۴۴جهیزیه بین نوعروسان که از نظر مالی نیازمند بودند تقسیم گردید.
اعزام گروه های جهادی، پزشکی به مناطق محروم و... انجام گردید.

سرهنگ امیدی فر با اشاره به برنامه های اجرایی هفته بسیج بیان کرد:
در هفته بسیج از سطح ناحیه تا سطح پایگاه بیش از ۱۰۰برنامه ارائه خواهیم داد. در بین اقشار بسیج برنامه‌های بسیاری انجام خواهد گرفت ، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری رژه خودرو و موتوری ، نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس ، نمایشگاه عکس ، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق عشایری ، محفل انس با قرآن ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه ، یادواره شهدای محلی و خانگی ، نشست‌های بصیرتی ، مسابقات ورزشی ، نقاشی و فوتسال ، توزیع کمک‌های مومنانه ، تجلیل از بسیجیان نمونه ، میز خدمت ، افتتاح کارگاه کارآفرینی در سطح شهرستان ، نمایشگاه کتاب ، توزیع لوازم تحریر در مناطق هدف ، همایش عفاف و حجاب ، غباروبی و عطرافشانی شهدا می باشد.

وی با بیان تاثیر نقش تفکر بسیج در پیدایش انقلاب افزود:
تفکر بسیجی که تفکر ایثار ،گذشت ، شهامت و حضور در عرصه میدان‌ها باعث می‌شود ؛ پیام استقامت و ایستادگی دوران دفاع مقدس سینه به سینه به نسل جوان انتقال گردد و یکی از رموز موفقیت ما در بسیج؛ ایثار و روحیه شهادت طلبی است.

اجتماع عظیم و بزرگ بسیجیان با حضور مسئولین شهرستانی،عشایر غیور و اقشار بسیج و با دعوت سخنران استانی و تجلیل از بسیجیان برتر در هفته بسیج برگزار خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار