به مناسبت هفته بسیج و جهت حمایت از مردم و کودکان فلسطین، همایش "من یک دختر فلسطینی‌ام" با حضور فرمانده ناحیه سپاه زاهدان، مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه بسیج کوثر در مرکز آموزش شهید عالی زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۰۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به دفاع جانانه جوانان حماس و مردم مظلوم غزه گفت: مردم غزه با نثار جان خود، مظلومیتشان را به تمام جهانیان اثبات کردند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی افزود: مردم غزه از ابتدای جنگ شاهد بمباران منازل و خانه‌های خود و دیگران و شهادت هم‌وطنان و عزیزان خود بودند و هر روز در یک‌گوشه از این سرزمین یک فاجعه عظیم در حال رخ‌دادن است.

وی با بیان اهمیت عملیات طوفان الاقصی عنوان کرد: مردم فلسطین و غزه در طول حملات رژیم غاصب صهیونیستی بسیار مظلوم واقع شدند؛ ولی با تاسی از بسیجیان جمهوری اسلامی و با الهام‌گرفتن از نیروی مقاومت بسیج، به دفاع جانانه از سرزمین خود پرداختند و جبهه مقاومت را تشکیل دادند.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه زاهدان با بیان دمیده شدن روح مقاومت در بین جوانان فلسطینی گفت: دمیدن روح مقاومت در بین جوانان فلسطینی، مانع از شکست جبهه مقاومت شد و این روح از طرف بسیجیان ما در بین آنها دمیده شده است.

سرهنگ نخعی تأکید کرد: به طور حتم و یقین، پیروزی از آن حماس و مردم غزه خواهد بود و این یک وعده الهی است که خداوند متعال در قرآن کریم و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز در بیانات خود بارهاوبارها به آن اشاره کرده‌اند.

ارسال نظرات