خبرهای داغ:
رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ با مشارکت ۳۵ گروه جهادی در شهرستان قیروکارزین آغاز شد و جهادگران در ۱۲ عرصه در هفته بسیج خدمت رسانی خواهند کرد. این رزمایش تا ۶آذر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۱۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 شهرستان قیروکارزین با صبحگاه مشترک گروه های جهادی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولان در سپاه ناحیه قیروکارزین آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین ،سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی،در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با اشاره به ماموریت‌های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مناسبت هفته بسیج ازامروز آغازشد. این رزمایش به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین در ادامه افزود: بسیج امروز مصمم ‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

فرماندار قیروکارزین نیز با تقدیر از سپاه شهرستان در عرصه های جهادی و خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: خدمت به مردم و مسلمانان از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات، در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است.

مسلم رحیمی اذعان کرد: مسئولان و ادارت شهرستان همراه، همگام و با اتحاد و همدلی، پشتیان گروه های جهادی در شهرستان خواهند بود تا ان شاالله بتوانیم خدمت رسان خوبی در عرصه های مختلف به مردم شهرستان باشیم.

در پایان صبحگاه مشترک از برترین گروه های جهادی در عرصه های خدمت رسانی توسط مسئولین شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها