خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حمزه در گفتگو با بسیج:

ایمان خالص و عمیق به خدا زیربنای فکری یک بسیجی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج مدرسه عشق است، عشق به ذات مقدس حق و اسلام و ایمان خالص و عمیق به خدای بزرگ زیربنای فکری یک بسیجی واقعی را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۵۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج مختص قشر خاصی نیست، این روز و هفته را باید به همه ملت ایران و امت اسلامی تبریک گفت چرا که بسیج، لشکر مخلص خداست که در دنیا و کشورها، مستکبرین عالم را به زانو درآورده و مستضعفین را امیدوار می‌کند.

وی با تاکید بر بالنده‌تر شدن این نیروی عظیم گفت: بسیج روزبه‌روز بالنده‌تر، پرحرارت باقی می‌ماند و گرمای آن روح عدالت و امید را بر همه عالم می‌گستراند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به جمله زیبا و پرمغز امام‌خمینی(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست» اظهار کرد: اینکه امام (ره) فرمود بسیج لشکر است، گویای این است که بسیج سازمانی منضبط است و بسیجی مجاهد در راه خداست که هنگام لزوم حالت رزم به خود خواهد گرفت و اخلاص بسیجی، انگیزه احساس او در انجام وظایفش کسب رضای خداست و در پی کسب مقام شهوت و ثروت نیست.

وی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است، عشق به ذات مقدس حق و اسلام و ایمان خالص و عمیق به خدای بزرگ زیربنای فکری یک بسیجی واقعی را تشکیل می‌دهد، از نگاه اسلام توحید یا خدا محوری زیربنای همه‌چیز است توحید تنها یک طرز تفکر نیست بلکه روش و راه و روشی است برای زندگی توحید به ما می‌آموزد که چگونه بیاندیشیم، چگونه تدبیر کنیم، چگونه رفتار کنیم و چگونه با ستمگران مقابله کنیم و به ما می‌آموزد آزادگی، عدالت، ولایت‌مداری و مردم‌دوستی را و این‌که امکانات و فرصت‌ها در سطح جهان به‌صورت برابر به همه انسان‌ها تعلق دارد و از آن نژاد و رنگ و منطقه خاصی نیست.

حمزه عنوان کرد: مولای متقیان امیرالمؤمنین (ع) بسیجی را چنین توصیف می‌کنند بزرگواری او سبب شده‌  که دنیا در نظرش کوچک و ناچیز باشد، شکم بر او سلطه‌ای ندارد، آن‌چه را نمی‌یابد آرزوی آن را نمی‌کند، بیشتر روزها را خاموش می‌ماند و اگر سخن می‌گوید بر گویندگان چیره می‌شود، در دیده ها ناتوان جلوه می‌کند ولی به‌هنگام کار چون شیر بیشتر است و آن‌چه را می‌کرد می‌گفت و بدان چه عمل نمی‌کرد دهان نمی‌گشود.

وی گفت: درهرحال آن‌چه را بسیار مهم است این است که ما بتوانیم آن تفکر و روحیه بسیجی را حفظ و تقویت کنیم همان طور که امام(ره) فرمودند «اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد» و ما امروز ثمرات میوه‌ شیرین توکل و روحیه بسیجی را در کشور اسلامی ایران می‌بینیم که چه برکاتی داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امروز اگر مردم مقتدر و مظلوم مقتدر و مظلوم غزه توانستند در برابر هر درنده‌خویی وجنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی بایستند و خم به ابرو نیاورند، منشأ گرفته ازهمین‌ روحیه و تفکر است و با این تفکر است که ان‌شاءالله شاهد آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم و موجبات زمینه‌های ظهور آقا حجت‌ابن‌الحسن خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات