فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با دیدن روحیه جهادی و صحنه‌های کمک و خدمات رسانی جهادگران به خود می‌بالیم که نظام و انقلاب اسلامی چنین سربازان باوفا، بابصیرت و ولایتمداری دارد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۸۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی شامگاه امروز در اختتامیه جشنواره جهادگران عرصه سازندگی استان یزد که در مدرسه مدینه‌العلم کاظمیه برگزار شد با بیان اینکه بسیج مستضعفین برای تبدیل تهدیدات به فرصت تشکیل شد، گفت: بسیج در اوج بحران‌آفرینی دشمنان اسلام بنا به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) که برگرفته از سیره و روش حکومت پیامبر (ص) بود، تشکیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: بنا بر فلسفه تشکیل بسیج و مسیر اسلامی آن هر جوانی باید یک نیرو برای دفاع از اسلام باشد و هر کسی در هر منصبی باید خود را برای مقابله با کفر مهیا کند.

وی با اشاره به اقدامات و مأموریت‌های بسیج گفت: بسیج یک روز در مقابل تهاجمات داخلی و درگیری‌های قوی و قبیله‌ای که با پشتوانه استکبار جهانی آغاز شد ایستاد، و روزی دیگر بر حسب مأموریت خود در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

زارع کمالی افزود: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سازندگی نقش‌آفرینی کرد و روزی دیگر به دفاع از حریم امامت و امنیت برخاست و‌امروز نیز با روحیه جهادی، عشق و علاقه و علم و آگاهی تحت امر، ولی امر مسلمین هر کجا که در این نظام و انقلاب نیاز باشد در حال انجام مأموریت است.

وی‌با اشاره به نقش اساسی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: جهادگران استان یزد در عرصه‌های مختلف پزشکی، درمانی، آبرسانی، لایروبی قنوات، علم، محرومیت‌زدایی و. خدمات گسترده‌ای انجام داده‌اند و در اوج جنگ روانی و هجمه‌های دشمن از پیر و جوان از افطار تا سحر در ساخت خانه محرومان حضور پیدا کردند و این چیزی جز عشق و علاقه و ایمان به این مسیر نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: یکی از ویژگی‌هایگ و‌خصلت‌های گروه‌های جهادی هجرت به مناطق محروم و فاقد امکانات اولیه است که با کمترین امکانات در زمینه‌های مختلف به محرومان خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات جهادگران را نمی‌توان جبران کرد، گفت: ما با دیدن روحیه جهادی و صحنه‌های کمک و خدمات رسانی جهادگران به خود می‌بالیم که نظام و انقلاب اسلامی چنین سربازان باوفا، بابصیرت و ولایتمداری دارد مطمئنا این اقدامات در پیشگاه خداوند محفوظ است البته باید دستگاه‌های اجرایی نیز درک درستی از فعالیت‌های جهادی داشته باشند و حداقل در این دولت انقلابی برخی به دنبال سنگ‌اندازی نباشند.

ارسال نظرات