به همت پایگاه بسیج حضرت زینب (س)و هیئت محبان فاطمه الزهرا(س) بخش بندر ریگ گناوه آیین جشن ولادت حضرت زینب ( س) بر گزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۰۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

جشن ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستاردر بندر ریگ

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه: مسئول پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب بخش بندر ریگ گفت: جشن ولادت با سعادت مظهر عفت وتقوا حضرت زینب (س) با همکاری پایگاه حضرت زینب (س) وهیئت محبان فاطمه الزهرا (س) در فاطمیه بندرریگ برگزار شد.
در این آیین لیلا نجمی پور ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زینب (س) هفته بسیج، و روز پرستارگفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت والگوی زنان بسیجی وازادگان جهان است.
وی بیان داشت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت است و شخصیتی است که خدا را در درون خودش پیدا کرد وپیام آور واقعه کربلا وپرستاربازماندگان این واقعه می‌باشد.

وی همچنین با تقدیر از بانوان بسیجی این پایگاه که شغل آن‌ها پرستاری است گفت: تلاش و دلسوزی پرستاران همواره ارزشمند و مورد ستایش است و حماسه‌هایی که در موقعیت‌های حساس حوزه سلامت به دست توانای آنان آفریده شده، حماسه‌هایی زینبی است و بدون تردید مناسبتی شایسته‌تر از میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به‌عنوان روز پرستار و به منظور قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی‌توان یافت/.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار